- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.
Kdo jsme a co děláme?
Jsme účetní a daňová kancelář SLUTO s.r.o. s více než dvacetiletou zkušeností v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Díky naší registraci u Komory daňových poradců ČR a ocenění jako účetní firma roku 2019 zajišťujeme kompletní účetní, mzdové a daňové služby pro více než 1 000 klientů z různých oborů. Jsme na cestě k plné digitalizaci, která klientům poskytuje efektivitu a svobodu soustředit se na jejich hlavní činnosti. Nyní hledáme někoho, kdo chce růst s námi a podílet se na rozvoji moderního účetnictví.
Hledáme
Do našeho týmu uvítáme zodpovědnou a pečlivou finanční účetní/účetního s alespoň roční zkušeností v účetnictví dle českých standardů. Pokud rádi hledáte řešení, dotahujete věci do konce a chcete být součástí digitalizace účetnictví, jste tím, koho hledáme!
Nezbytné:
Výhodou:
Benefity:
Co dalšího na Vás čeká:
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis. Budeme se těšit na setkání a osobní pohovor, kde se o sobě dozvíme více.
Tým SLUTO
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?