Vedoucí účetního týmu v účetní a daňové kanceláři

Trnitá, Brno
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Co je SLUTO s.r.o.?

SLUTO s.r.o. je účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí. Od roku 2000 poskytujeme komplexní účetní a mzdové služby, přičemž od roku 2011 jsme registrováni u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme byli oceněni jako účetní firma roku. Naší misí je nejen vedení účetnictví, daňové poradenství a zpracování mezd, ale také rozšíření našich služeb tak, aby naši klienti mohli plně využít svůj potenciál bez zbytečných starostí a měli volné ruce pro to naplno se věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace účetnictví a neustále se rozvíjíme.

V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů z různých oborů, včetně neziskového sektoru. Stále rosteme. Proto nabízíme příležitost seberealizace a rozvoje ve vedení týmu účetních a poskytování odborné i metodické podpory v účetní i daňové problematice někomu, kdo chce růst s námi a je pro něj výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.

Co Vás čeká:

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Komplexní orientaci v daňové a účetní problematice dle CZ standardů, orientace ve všech souvisejících právních předpisech, znalost aktuální legislativy
  • Prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • Praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • Výbornou znalost obsluhy účetního programu Pohoda
  • Praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • Zkušenost s vedením týmu 4 - 5 lidí a schopnost organizovat pracovní činnost sobě i členům týmu
  • Umění komunikovat s klienty i s členy týmu
  • Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty a s úřady)
  • V případě, že umíte komunikovat v AJ, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • Rychlou orientaci v ekonomických systémech
  • Pečlivý a odpovědný přístup ke svěřené práci, spolehlivost a loajalitu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Podporu ze strany vedení firmy i kolegů jak v odborné, tak i v metodické oblasti
  • Po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
  • Podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…
  • Pružnou pracovní dobu
  • Po zapracování jistotu fixní mzdy a k tomu motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
  • Mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další
  • Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
  • Dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • Teambuildingové akce
  • 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit

Přidejte se k nám!

Staňte se součástí týmu, kde si všichni tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-)) a kde práce znamená víc než jen čísla. Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes odpovědní formulář

Bližší informace o naší společnosti naleznete na www.sluto.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

inodo s.r.o. | inodo s.r.o. | Slatina, Brno Slatina, Brno
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včerejší
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Štýřice, Brno Štýřice, Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
STAREZ - SPORT, a.s. | STAREZ - SPORT, a.s. | Brno Brno
  • 57 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, příspěvková organizace | Zdravotnická záchranná služba… | Bohunice, Brno Bohunice, Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
GS kancelář s.r.o. | GS kancelář s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
Prospectum s.r.o. | Prospectum s.r.o. | Náchod Náchod
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. července
Jiří Pokorný - daňoví poradci s.r.o. | Jiří Pokorný - daňoví poradci… | Liberec I-Staré Město, Liberec Liberec I-Staré Město, Liberec
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. srpna
Jiří Pokorný - daňoví poradci s.r.o. | Jiří Pokorný - daňoví poradci… | Liberec I-Staré Město, Liberec Liberec I-Staré Město, Liberec
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Žimrovice, Hradec nad Moravicí Žimrovice, Hradec nad Moravicí
  • 32 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. září
LAKUM - GALMA a.s. | LAKUM - GALMA a.s. | Humpolec Humpolec
  • 25 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ČSOB Stavební spořitelna, a.s., inodo s.r.o., SMS finance, a.s., Česká spořitelna, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Project Controls, s.r.o., Centrum sociálních služeb pro osoby se zrakovým postižením v Brně-Chrlicích, Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., Randstad HR Solutions s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Advantage Consulting, s.r.o., TaxProm, s.r.o., Broker Consulting, a.s., AC Jobs, s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, ROMAN HORNYCH, De Vries Group, a.s., MONECO, spol. s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Investiční spoření jednoduše s.r.o., STAREZ - SPORT, a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Petr Havlík, Jobs Contact Personal, s.r.o., Hobel online media s.r.o., HANYA corporation s.r.o., Libor Šťasta, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., FLOWERTRADE s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., JCOS s.r.o., Jan Holínka, Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, příspěvková organizace

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Mediální specialista / specialistka, Redaktor / Redaktorka, Šéfredaktor / Šéfredaktorka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Marketingový manažer / manažerka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Slatina, Brno, Prostějov, centrum, Štýřice, Brno, Brno, Velké Meziříčí, Modřice, Boršov, Kyjov, okres Hodonín, Hustopeče, Konice, Husovice, Brno, Trnitá, Brno, Bystřice nad Pernštejnem, Brno-město, Brno, Kyjov, okres Hodonín, Prostějov, Ivančice, Bohunice, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

aktuální zájem zkušenost