Vedoucí účetního týmu v účetní a daňové kanceláři

Trnitá, Brno
Plný úvazek
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Co je SLUTO s.r.o.?

SLUTO s.r.o. je účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí. Od roku 2000 poskytujeme komplexní účetní a mzdové služby, přičemž od roku 2011 jsme registrováni u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme byli oceněni jako účetní firma roku. Naší misí je nejen vedení účetnictví, daňové poradenství a zpracování mezd, ale také rozšíření našich služeb tak, aby naši klienti mohli plně využít svůj potenciál bez zbytečných starostí a měli volné ruce pro to naplno se věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace účetnictví a neustále se rozvíjíme.

V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů z různých oborů, včetně neziskového sektoru. Stále rosteme. Proto nabízíme příležitost seberealizace a rozvoje ve vedení týmu účetních a poskytování odborné i metodické podpory v účetní i daňové problematice někomu, kdo chce růst s námi a je pro něj výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.

Co Vás čeká:

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Komplexní orientaci v daňové a účetní problematice dle CZ standardů, orientace ve všech souvisejících právních předpisech, znalost aktuální legislativy
  • Prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • Praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • Výbornou znalost obsluhy účetního programu Pohoda
  • Praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • Zkušenost s vedením týmu 4 - 5 lidí a schopnost organizovat pracovní činnost sobě i členům týmu
  • Umění komunikovat s klienty i s členy týmu
  • Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty a s úřady)
  • V případě, že umíte komunikovat v AJ, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • Rychlou orientaci v ekonomických systémech
  • Pečlivý a odpovědný přístup ke svěřené práci, spolehlivost a loajalitu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Podporu ze strany vedení firmy i kolegů jak v odborné, tak i v metodické oblasti
  • Po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
  • Podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…
  • Pružnou pracovní dobu
  • Po zapracování jistotu fixní mzdy a k tomu motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
  • Mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další
  • Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
  • Dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • Teambuildingové akce
  • 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit

Přidejte se k nám!

Staňte se součástí týmu, kde si všichni tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-)) a kde práce znamená víc než jen čísla. Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes odpovědní formulář

Bližší informace o naší společnosti naleznete na www.sluto.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje | Správa a údržba silnic… | Horní Heršpice, Brno Horní Heršpice, Brno
  • 43 000 – 61 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
OFIS a.s. | OFIS a.s. | Staré Brno, Brno Staré Brno, Brno
  • 29 996 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 25. srpna
GS kancelář s.r.o. | GS kancelář s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
Prospectum s.r.o. | Prospectum s.r.o. | Náchod Náchod
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. července
Jiří Pokorný - daňoví poradci s.r.o. | Jiří Pokorný - daňoví poradci… | Liberec I-Staré Město, Liberec Liberec I-Staré Město, Liberec
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. srpna
Jiří Pokorný - daňoví poradci s.r.o. | Jiří Pokorný - daňoví poradci… | Liberec I-Staré Město, Liberec Liberec I-Staré Město, Liberec
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
Penta Hospitals CZ, s.r.o. | Penta Hospitals CZ, s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. září
Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Žimrovice, Hradec nad Moravicí Žimrovice, Hradec nad Moravicí
  • 32 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. září
LAKUM - GALMA a.s. | LAKUM - GALMA a.s. | Humpolec Humpolec
  • 25 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Jobs Contact Personal, s.r.o., Jan Holínka, KASTNER software s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Tomáš Krábek, Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje, Advantage Consulting, s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., TOP Priority s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., Česká pošta, s.p., siMMar & sons s.r.o., ECOTERM s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., OFIS a.s., Moravia Top Promotions s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., JOBSTART s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, HANYA corporation s.r.o., Hobel online media s.r.o., FLOWERTRADE s.r.o., Tomáš Krejčíř

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Kostelec na Hané, Blansko, Vyškov, Velké Meziříčí, Horní Heršpice, Brno, Kyjov, okres Hodonín, Celá ČR, Prostějov, Bystřice nad Pernštejnem, Miroslav, Staré Brno, Brno, Líšeň, Brno, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

aktuální zájem zkušenost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC