- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zápecová Financial s.r.o. je rychle se rozvíjející účetní kancelář zaměřující se na e-commerce. Specializujeme se zejména na e-shopy a firmy, které ocení moderní přístup a automatizaci. Jsme také certifikovaní partneři Shoptetu, iDokladu a účetního systému Pohoda. Kancelář Zápecová Financial s.r.o. nabízí moderní a příjemné pracovní prostředí na Praze 5.
Jsme tým skládající se z 6 mladých lidí a jednoho mopsíka.
Jestli tě náš popis firmy zaujal, neváhej nám zaslat svůj životopis a my tě po jeho obdržení zařadíme do výběrového řízení.
Můžeš to být právě TY, který se stane naším dalším členem a proto se zasláním životopisu nezahálej! :)
- Správa kalendáře jednatelky
-Komunikace s klienty a dodavateli
-Tvorba smluv a plných mocí
-Zajištění chodu kanceláře
-Organizace firemních teambuildingů
-Správa personální agendy
-Tvorba platebních příkazů
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Samostatnost a zodpovědnost
- uživatelská znalost práce MS Office
- reprezentativní a příjemné vystupování
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- angličtina min. B1
- Flexibilní domluva při zkouškách pro studenty VŠ
- neomezená konzumace nápojů ve fresh baru a ovoce na pracovišti
- permanentka 24/7 do John Reed fitness
- pravidelný teambuilding
- firemní notebook
- firemní telefon s neomezeným mobilním tarifem
- moderní dog friendly kanceláře na Smíchově
- mladý přátelský kolektiv
- vzdělávací kurzy
- možnost rozvržení pracovní doby dle osobních preferencí (5 dnů v týdnu mezi 8 až 19h)
Nástup dohodou.
V případě zájmu zašlete životopis na e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?