- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zápecová Financial s.r.o. je rychle se rozvíjející účetní kancelář zaměřující se na e-commerce. Specializujeme se zejména na e-shopy a firmy, které ocení moderní přístup a automatizaci. Jsme také certifikovaní partneři Shoptetu, iDokladu a účetního systému Pohoda. Kancelář Zápecová Financial s.r.o. nabízí moderní a příjemné pracovní prostředí na Praze 5.
Jsme tým skládající se z 6 mladých lidí a jednoho mopsíka.
Jestli tě náš popis firmy zaujal, neváhej nám zaslat svůj životopis a my tě po jeho obdržení zařadíme do výběrového řízení.
Můžeš to být právě TY, který se stane naším dalším členem a proto se zasláním životopisu nezahálej! :)
- Správa kalendáře jednatelky
-Komunikace s klienty a dodavateli
-Tvorba smluv a plných mocí
-Zajištění chodu kanceláře
-Organizace firemních teambuildingů
-Správa personální agendy
-Tvorba platebních příkazů
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Samostatnost a zodpovědnost
- uživatelská znalost práce MS Office
- reprezentativní a příjemné vystupování
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- angličtina min. B1
- Flexibilní domluva při zkouškách pro studenty VŠ
- neomezená konzumace nápojů ve fresh baru a ovoce na pracovišti
- permanentka 24/7 do John Reed fitness
- pravidelný teambuilding
- firemní notebook
- firemní telefon s neomezeným mobilním tarifem
- moderní dog friendly kanceláře na Smíchově
- mladý přátelský kolektiv
- vzdělávací kurzy
- možnost rozvržení pracovní doby dle osobních preferencí (5 dnů v týdnu mezi 8 až 19h)
Nástup dohodou.
V případě zájmu zašlete životopis na e-mail:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.