Obchodník/obchodnice po telefonu pro zákazníky Vodafone
- Olomouc
- Proveon, a.s.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek, zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Olomouc |
Firma | FESTA SERVIS spol. s r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Lidské zdroje a personální management |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hrubá mzda | 30.000 – 38.500 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme česká rodinná firma z Olomouce. Na trhu s povrchovými úpravami kovů působíme 32 let. Považujeme se za spolehlivého zaměstnavatele. K zaměstnancům se chováme férově. Největším oceněním je, když jsou zaměstnanci hrdí na nás a my na ně.
Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici personalista – asistent CEO.
plánování a vedení personální práce v organizaci
spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce
spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců
nábor a onboarding
vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
správa a realizace vnitrofiremní komunikace, firemního časopisu
tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace
podpora zaměstnanců z ciziny při řešení jejich problémů/požadavků a adaptací (bydlení, povolení k pobytu atp.)
tvorba reportů, statistik, prezentací
příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného
administrace dotačních programů EU
vykonávání dílčích administrativních prací a obsluha kancelářské techniky
hledáte práci, ve které budete denně v kontaktu s lidmi a nemáte problém vystupovat před menším publikem (př. nástupní školení, informativní schůzky, porady)
Vás těší, když můžete lidem naslouchat a hledat řešení jejich problémů
Vás baví odhalovat nedostatky v nastavených procesech a navrhovat zlepšení
nemáte problém s ovládáním nástrojů MS Office a máte zkušenost s ERP systémem, např. Helios iNuvio
jste akční člověk, který se umí rychle zorientovat a přizpůsobit se nové situaci
máte zkušenosti s personalistikou
problematika z oblasti odměňování a kariérního rozvoje v organizaci Vám není cizí
máte dostatečné organizační schopnosti a pečlivost, aby se Vám nestalo, že se přestáváte orientovat v zadaných úkolech
kariérní rozvoj
mzda 30 000 až 38 500 Kč
13. plat
příspěvek na stravné 100 Kč/den
příspěvek na penzijní/životní připojištění až 12 000 Kč ročně
pružnou pracovní dobu
úvazek dle dohody až 40 hod. týdně
mimořádné odměny za inovace, odpracované roky, jubilea
notebook a služební telefon i pro soukromé použití
pracovní smlouva na 1 rok a následné prodloužení na dobu neurčitou
přátelský a neformální kolektiv
dobrá dostupnost MHD i vlastním automobilem
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Chystáte se podat výpověď v práci nebo jste výpověď dostali? Pak je tento článek právě pro vás. Dozvíte se vše o výpovědní době, jak na ni nahlíží zákoník práce, jak se výpovědní doba počítá, jak je to s nemocí ve výpovědní době a mnoho dalších zajímavých a užitečných informací.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje