- 37 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká rodinná firma z Olomouce. Na trhu s povrchovými úpravami kovů působíme 32 let. Považujeme se za spolehlivého zaměstnavatele. K zaměstnancům se chováme férově. Největším oceněním je, když jsou zaměstnanci hrdí na nás a my na ně.
Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici personalista – asistent CEO.
plánování a vedení personální práce v organizaci
spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce
spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců
nábor a onboarding
vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
správa a realizace vnitrofiremní komunikace, firemního časopisu
tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace
podpora zaměstnanců z ciziny při řešení jejich problémů/požadavků a adaptací (bydlení, povolení k pobytu atp.)
tvorba reportů, statistik, prezentací
příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného
administrace dotačních programů EU
vykonávání dílčích administrativních prací a obsluha kancelářské techniky
hledáte práci, ve které budete denně v kontaktu s lidmi a nemáte problém vystupovat před menším publikem (př. nástupní školení, informativní schůzky, porady)
Vás těší, když můžete lidem naslouchat a hledat řešení jejich problémů
Vás baví odhalovat nedostatky v nastavených procesech a navrhovat zlepšení
nemáte problém s ovládáním nástrojů MS Office a máte zkušenost s ERP systémem, např. Helios iNuvio
jste akční člověk, který se umí rychle zorientovat a přizpůsobit se nové situaci
máte zkušenosti s personalistikou
problematika z oblasti odměňování a kariérního rozvoje v organizaci Vám není cizí
máte dostatečné organizační schopnosti a pečlivost, aby se Vám nestalo, že se přestáváte orientovat v zadaných úkolech
kariérní rozvoj
mzda 30 000 až 38 500 Kč
13. plat
příspěvek na stravné 100 Kč/den
příspěvek na penzijní/životní připojištění až 12 000 Kč ročně
pružnou pracovní dobu
úvazek dle dohody až 40 hod. týdně
mimořádné odměny za inovace, odpracované roky, jubilea
notebook a služební telefon i pro soukromé použití
pracovní smlouva na 1 rok a následné prodloužení na dobu neurčitou
přátelský a neformální kolektiv
dobrá dostupnost MHD i vlastním automobilem
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.