- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Jsme česká rodinná firma z Olomouce. Na trhu s povrchovými úpravami kovů působíme 32 let. Považujeme se za spolehlivého zaměstnavatele. K zaměstnancům se chováme férově. Největším oceněním je, když jsou zaměstnanci hrdí na nás a my na ně.
Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici personalista – asistent CEO.
plánování a vedení personální práce v organizaci
spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce
spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců
nábor a onboarding
vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
správa a realizace vnitrofiremní komunikace, firemního časopisu
tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace
podpora zaměstnanců z ciziny při řešení jejich problémů/požadavků a adaptací (bydlení, povolení k pobytu atp.)
tvorba reportů, statistik, prezentací
příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného
administrace dotačních programů EU
vykonávání dílčích administrativních prací a obsluha kancelářské techniky
hledáte práci, ve které budete denně v kontaktu s lidmi a nemáte problém vystupovat před menším publikem (př. nástupní školení, informativní schůzky, porady)
Vás těší, když můžete lidem naslouchat a hledat řešení jejich problémů
Vás baví odhalovat nedostatky v nastavených procesech a navrhovat zlepšení
nemáte problém s ovládáním nástrojů MS Office a máte zkušenost s ERP systémem, např. Helios iNuvio
jste akční člověk, který se umí rychle zorientovat a přizpůsobit se nové situaci
máte zkušenosti s personalistikou
problematika z oblasti odměňování a kariérního rozvoje v organizaci Vám není cizí
máte dostatečné organizační schopnosti a pečlivost, aby se Vám nestalo, že se přestáváte orientovat v zadaných úkolech
kariérní rozvoj
mzda 30 000 až 38 500 Kč
13. plat
příspěvek na stravné 100 Kč/den
příspěvek na penzijní/životní připojištění až 12 000 Kč ročně
pružnou pracovní dobu
úvazek dle dohody až 40 hod. týdně
mimořádné odměny za inovace, odpracované roky, jubilea
notebook a služební telefon i pro soukromé použití
pracovní smlouva na 1 rok a následné prodloužení na dobu neurčitou
přátelský a neformální kolektiv
dobrá dostupnost MHD i vlastním automobilem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?