- Plný úvazek
O nás
Mezinárodní společnost hledá pro svůj nový výrobní závod v Olomouci kandidátku na pozici Asistentka CEO
Práce na této pozici si žádá:
- Aktivní anglicky a česky komunikující osobu, která bude pravou rukou CEO
- Zkušenosti na podobné pozici k tomu budou velkou výhodou
- Flexibilitu, organizační a vyjednávací dovednosti, schopnost volit priority a dotahovat věci do konce
- Velmi dobrou znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B
Vašimi hlavními úkoly bude:
- Koordinovat pracovní harmonogram jednatele
- Připravovat podkladů pro management meetingy
- Organizovat zahraniční návštěvy v Olomouci a jejich program,
- Řídit administrativu a spolupracovat s dalšími odděleními jako je HR a Facility
- Cokoliv dalšího důležitého pro chod společnosti, třeba připravit kávu pro CEO a říct svůj názor
Nabízíme:
- Práci ve stabilní firmě ale v dynamickém prostředí
- Moderní pracovní prostředí a vybavení
- Plat dohodou + bonusy
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek na dojíždění, stravování
- možnost ukázat, co ve vás je
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti