Tajemník / Asistent CEO (m/ž)

Brno
30.000 – 40.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jste člověk, který má pořádek ve věcech, umí výborně plánovat a nic pro vás není problém zkoordinovat? Dokážete mít přehled i v náročném prostředí, kde je multitasking denním chlebem? Pokud ano, možná jste právě ten, koho hledáme.

Do našeho týmu hledáme osobního tajemníka / asistenta CEO, který bude zodpovědným, profesionálním a spolehlivým partnerem pro vedení společnosti. Vaším hlavním úkolem bude zajištění hladkého chodu pracovního i osobního programu CEO – od organizace schůzek, pracovních cest, řešení operativy až po koordinaci úkolů napříč společností.

Hledáme člověka, který je přirozeně organizovaný, proaktivní, má výbornou angličtinu a umí zachovat maximální míru diskrétnosti. Pokud jste typ, který myslí dopředu, předvídá potřeby vedení a dokáže hladce řídit více věcí najednou, pak jste ideální kandidát.

Náplň práce:

  • Komplexní podpora CEO v každodenní agendě

  • Koordinace úkolů napříč společností a dohled nad jejich splněním

  • Organizace schůzek, vedení pracovního diáře

  • Správa pracovní e-mailové schránky a podpisové knihy

  • Komunikace s klienty, partnery a dodavateli

  • Organizace pracovních cest, rezervace a plánování itinerářů

  • Zajišťování a správa osobních záležitostí CEO podle potřeby

  • Podpora marketingových aktivit a operativní úkoly

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenosti z obdobné pozice jsou velkou výhodou

  • Vynikající organizační schopnosti a profesionální vystupování

  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost převzít odpovědnost

  • Komunikativnost a schopnost být partnerem celému týmu

  • Proaktivní přístup a smysl pro detail

  • Plynulá znalost angličtiny

  • Řidičský průkaz sk. B výhodou

  • Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Skvělý pocit z práce, která opravdu dává smysl – budete součástí týmu, kde se věci daří a kde je vaše práce vidět.

  • Velký prostor pro růst – možnost předávat i získávat nové zkušenosti, individuální vzdělávací plán.

  • Moderní kanceláře v centru Brna, skvěle dostupné MHD i autem.

  • Možnost pravidelného home office dle dohody.

  • Možnost cestování v rámci ČR i do zahraničí.

  • Neformální, přátelské a otevřené pracovní prostředí, žádná zbytečná korporátní pravidla.

  • Přímý kontakt s majiteli firmy – prostor přicházet s vlastními nápady a reálně ovlivňovat chod společnosti.

  • Nadstandardní platové ohodnocení odpovídající zodpovědnosti pozice.

  • 25 dní dovolené, zvýhodněné ceny firemních produktů a další benefity.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

RESPILON Nanofibers s.r.o.
Příkop 843/4
602 00 Brno

IČO: 08464502
Datová schránka: fbrcbnp
Další informace:
GPS: 49.199995563134,16.614503036481,
S-JTSK: -597694.71 -1160248.77, RUIAN: 19183445

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.