O nás
Jste člověk, který má pořádek ve věcech, umí výborně plánovat a nic pro vás není problém zkoordinovat? Dokážete mít přehled i v náročném prostředí, kde je multitasking denním chlebem? Pokud ano, možná jste právě ten, koho hledáme.
Do našeho týmu hledáme osobního tajemníka / asistenta CEO, který bude zodpovědným, profesionálním a spolehlivým partnerem pro vedení společnosti. Vaším hlavním úkolem bude zajištění hladkého chodu pracovního i osobního programu CEO – od organizace schůzek, pracovních cest, řešení operativy až po koordinaci úkolů napříč společností.
Hledáme člověka, který je přirozeně organizovaný, proaktivní, má výbornou angličtinu a umí zachovat maximální míru diskrétnosti. Pokud jste typ, který myslí dopředu, předvídá potřeby vedení a dokáže hladce řídit více věcí najednou, pak jste ideální kandidát.
Náplň práce:
-
Komplexní podpora CEO v každodenní agendě
-
Koordinace úkolů napříč společností a dohled nad jejich splněním
-
Organizace schůzek, vedení pracovního diáře
-
Správa pracovní e-mailové schránky a podpisové knihy
-
Komunikace s klienty, partnery a dodavateli
-
Organizace pracovních cest, rezervace a plánování itinerářů
-
Zajišťování a správa osobních záležitostí CEO podle potřeby
-
Podpora marketingových aktivit a operativní úkoly
Co od Vás očekáváme:
-
Zkušenosti z obdobné pozice jsou velkou výhodou
-
Vynikající organizační schopnosti a profesionální vystupování
-
Samostatnost, spolehlivost a schopnost převzít odpovědnost
-
Komunikativnost a schopnost být partnerem celému týmu
-
Proaktivní přístup a smysl pro detail
-
Plynulá znalost angličtiny
-
Řidičský průkaz sk. B výhodou
-
Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
Co Vám můžeme nabídnout:
-
Skvělý pocit z práce, která opravdu dává smysl – budete součástí týmu, kde se věci daří a kde je vaše práce vidět.
-
Velký prostor pro růst – možnost předávat i získávat nové zkušenosti, individuální vzdělávací plán.
-
Moderní kanceláře v centru Brna, skvěle dostupné MHD i autem.
-
Možnost pravidelného home office dle dohody.
-
Možnost cestování v rámci ČR i do zahraničí.
-
Neformální, přátelské a otevřené pracovní prostředí, žádná zbytečná korporátní pravidla.
-
Přímý kontakt s majiteli firmy – prostor přicházet s vlastními nápady a reálně ovlivňovat chod společnosti.
-
Nadstandardní platové ohodnocení odpovídající zodpovědnosti pozice.
-
25 dní dovolené, zvýhodněné ceny firemních produktů a další benefity.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Zahraniční pracovní cesty
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Přátelské prostředí



