HR Specialist with FRENCH

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Lidské zdroje a personální management
Min. vzdělání Bakalářské
Hrubá mzda 30.000 – 39.999 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 5. 1. 2017

Co od Vás očekáváme:

ABOUT THE EMPLOYER:

When you join us, you will be a part of a global company providing business consulting services in the field of Finance, Telecommunications, Informatics among many others that you will be amaze to hear about. With operation centers in more than 70 countries all over the world, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most diverse and innovative companies to work for today in various magazines like The Wall Street Journal.

This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a Fortune 500 international corporation.

ABOUT THE ROLE:

Our Human Resources department partners with HR Business Partners and HR Centers of Excellence to support business objectives by responding to customer inquiries, processing HR transactions, and administering standardized functions.

As a HR Specialist you will be responsible for coordinating and administering specific HR process areas, such as employee benefit programs, employee relations, joining and leaving, personnel details changes, payments and allowances, mobility, and performance management alongside adherence to Service Level Agreements and Operation Level Agreements.

You will be also investigating, assessing and recommending solutions to employee queries, raising issues with the Team Lead and suggesting practical solutions to day-to-day issues. This role includes involvement in projects and migrations as needed.

THE IDEAL PROFILE:

  • A Bachelor’s degree ideally in HR Administration, Business Administration, Economics or related field
  • At least 1 year work experience in HR, Finance, Data Management or related position would be a great advantage
  • The ability to manage multiple tasks
  • A demonstrated ability to maintain confidentiality and handle sensitive situations with solid 
judgment and discretion
  • Excellent verbal and written communication skills in English
  • Advanced or higher level of French
  • Exceptional customers focus and service orientation
  • Excellent interpersonal and conflict resolution skills
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Proficient in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint)
  • Knowledge of SAP, or other HR system would be a great advantage

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Permanent contract
  • Extensive corporate benefits package
  • Yearly bonuses
  • State of the art office building in Prague centre
  • Free refreshments in the workplace
  • Social events and team building activities
  • Extensive training and coaching
  • Perspective projects with an international scope
  • Positive and social working environment
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Asper Ut s.r.o.
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • QL Interier s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Lagerris a.s., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., A7B Bohemia a.s., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., Tyros Loading Systems CZ s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Hertz Autopůjčovna s.r.o., O2 Czech Republic a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., CIAIS Retail, s.r.o., Česká pošta, s.p., JLV, a.s., Eyeball s.r.o., Talentinno s.r.o., Crocogarden z.s., ManpowerGroup s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., CALPRA s.r.o., Vyšší odborná škola publicistiky, mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Probační a mediační služba, Randstad HR Solutions s.r.o., EVROPA realitní kancelář, IZOMAT stavebniny s.r.o., Sociální služby Běchovice, z.ú., 4 P & P, spol. s r.o., JISTU recruitment s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Mochi & Kai s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Etimos Human s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., ProfesKontakt, s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., FLEKSI prostor, a.s., Hotel Prokop Square, AUTO1 Czechia s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Agrospoj s.r.o., Petra Janalíková, Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., NEIRO, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., BAUPROTECT s.r.o., Asper Ut s.r.o., Discovery Tours s.r.o., Umění zprostředkování s.r.o., Master Gym s.r.o., PEAL a.s., myTimi s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Likvidátor / likvidátorka škod, Osobní bankéř / bankéřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Kontrolor / Kontrolorka, Servisní technik / technička, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Specialista / specialistka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 1 - Nové Město, Praha 6 - Vokovice, Praha 8 - Libeň, Praha 6 - Břevnov, Praha 6 - Ruzyně, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Libuš, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 10 - Vršovice, Praha 9 - Běchovice, Praha 8 - Střížkov, Praha 9 - Letňany, Praha 10 - Hostivař, Praha 4 - Nusle, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Třebonice, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Hloubětín, Praha 7 - Troja, Praha 9 - Horní Počernice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Prodloužení, nemoc či dovolená ve zkušební době? Poradíme, jak na to

Prodloužení, nemoc či dovolená ve zkušební době? Poradíme, jak na to

Vše, co potřebujete vědět o zkušební době. Co je to zkušební doba, je zkušební doba povinná, jak dlouhá je zkušební doba, může být zkušební doba prodloužena? Co zkušební doba a nemoc, zkušební doba a dovolená, nebo co když otěhotníte? Včetně vzoru výpovědi pro zaměstnance.

benefit bonus business consulting data den event HR IT job management Microsoft Microsoft Office mobil Most náplň práce NDA Office partner pec práce Prague role SOU specialist system dar employee employer finance human resource human resources list magazin náplň PR proces profi program report standard tip

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena