Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Specialist with French - No HR experience needed

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation. This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retention and processes. Successful candidates have held positions in customer service or HR area and/or have an interest in working in HR area. You will interact with HR Business Partners, HR Service Owners, operations managers as well as most levels of leadership throughout the company. Responsibilities: - Perform various functions within each discipline of the Human Resources department - Perform data look up as well as data entry in various HR administration systems - take care of advisory and HR administrative transactional activities in the areas of payroll, contracts, personnel documentation etc. - Assemble personnel and benefits files and maintain filing as needed - Work with site HR support staff & management to improve our existing new employee onboarding program - Preparing and contributing to reports, briefings correspondence and presentations on program planning and evaluation - Provide feedback for process improvements REQUIREMENTS: - Proficiency in English and French language - Customer service orientation - Interest in HR area - Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, Economics or related field - Advanced MS Office skills BENEFITS: - Flexible working hours - Home office - Language courses - Contribution to health and accident insurance - 5 weeks of holidays - Meal vouchers - Contribution to Multi Sport card - Cafeteria - Fruit and refreshment at workplace - Special mobile tariff offer The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Asistentka místostarosty

Nutně vás hledají
  • Stodůlky, Praha
  • Městská část Praha 13
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
dnešní
Nutně vás hledají

Správce památkového objektu

Nutně vás hledají
  • Praha
  • Galerie hlavního města Prahy
  • 28 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají

Administrativní pracovnice

Nutně vás hledají
  • Nusle, Praha
  • SUPER SPORT spol. s r.o.
  • 32 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají

Credit & Risk Specialist

Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • DKV EURO SERVICE s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
Zveřejněno: 30. dubna
Nutně vás hledají
  • Vinohrady, Praha
  • LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro zdravotně postižené
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Dog-friendly office
  • Cyclist-friendly office
Zveřejněno: 30. dubna
Nutně vás hledají

Pokladní

Nutně vás hledají
  • Nové Město, Praha
  • Infinite X Prague s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Závodní stravování
Zveřejněno: 29. dubna
Nutně vás hledají

Hvězda herního hřiště

Nutně vás hledají
  • Nové Město, Praha
  • Infinite X Prague s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
Zveřejněno: 29. dubna
Nutně vás hledají
  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 2. května
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 2. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Městská část Praha 13, MESSENGER a.s., Petra Janalíková, Galerie hlavního města Prahy, SUPER SPORT spol. s r.o., Barrandov Studio a.s., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., AAA poptávka, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Truck Centre Praha s.r.o., DKV EURO SERVICE s.r.o., EFIN spol. s r.o., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., Infinite X Prague s.r.o., Automyčka Express s.r.o., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Česká pošta, s.p., ManpowerGroup s.r.o., EKOSPOL a.s., Bison & Rose, s.r.o., Trenkwalder a.s., Compact - Service s.r.o., PRK Partners s.r.o. advokátní kancelář; zápis v anglickém jazyce: PRK Partners s.r.o. attorneys at law, ProfesKontakt, s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ADAKS Tiles s.r.o., Eyeball s.r.o., Crocogarden z.s., Coweo Technologies s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Bc. Blanka Březinová, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., K2 moto s.r.o., Globus ČR, v.o.s., Probační a mediační služba, Randstad HR Solutions s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Evolution CZ s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Drafted.gg s.r.o., 4 P & P, spol. s r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Alerta s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Mochi & Kai s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., INTERACTION s.r.o., Etimos Human s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., Biorezona s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., PROROZVOZ s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., Lagerris a.s., FLEKSI prostor, a.s., Hotel Prokop Square, AUTO1 Czechia s.r.o., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Agrospoj s.r.o., A7B Bohemia a.s., NEIRO, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Animátor / Animátorka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Finanční kontroling, Insolvenční specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Chůva dětí, Hospodář / Hospodářka, Obsluha zařízení, Opravář / Opravářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Správce / správkyně objektu, Záchranář / Záchranářka, Zdravotní bratr / sestra, Zdravotní asistent / asistentka, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Praktická sestra, Všeobecná sestra

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 1 - Nové Město, Praha 9 - Černý Most, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Libuš, Praha 2 - Vinohrady, Praha 5 - Jinonice, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 6 - Vokovice, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 8 - Čimice, Praha 6 - Břevnov, Praha 4 - Braník, Praha 10 - Vršovice, Praha 8 - Libeň, Praha 6 - Veleslavín, Praha 9 - Letňany, Praha 10 - Hostivař, Praha 4 - Kamýk, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Třebonice, Praha 8 - Karlín, Praha 7 - Troja

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

benefit business data den home office HR ISO IT leadership management manager mobil Most náplň práce NDA Office onboarding partner pec práce role SOU specialist sport strategie system tarif dar employee human resource human resources list náplň PR proces profi program report standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena