HR Specialist with French - No HR experience needed

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation.
This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retention and processes. Successful candidates have held positions in customer service or HR area and/or have an interest in working in HR area. You will interact with HR Business Partners, HR Service Owners, operations managers as well as most levels of leadership throughout the company.

Responsibilities:

  • Perform various functions within each discipline of the Human Resources department
  • Perform data look up as well as data entry in various HR administration systems
  • take care of advisory and HR administrative transactional activities in the areas of payroll, contracts, personnel documentation etc.
  • Assemble personnel and benefits files and maintain filing as needed
  • Work with site HR support staff & management to improve our existing new employee onboarding program
  • Preparing and contributing to reports, briefings correspondence and presentations on program planning and evaluation
  • Provide feedback for process improvements

REQUIREMENTS:

  • Proficiency in English and French language
  • Customer service orientation
  • Interest in HR area
  • Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, Economics or related field
  • Advanced MS Office skills

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Contribution to Multi Sport card
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace
  • Special mobile tariff offer

The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
FRANCES s.r.o. | FRANCES s.r.o. | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
INGE Opava, spol. s r.o. | INGE Opava, spol. s r.o. | Opava Opava
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
INGE Opava, spol. s r.o. | INGE Opava, spol. s r.o. | Opava Opava
  • 18 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Aleš Sýkora | Aleš Sýkora | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Praha Praha
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., Waf-Waf Group s.r.o., BayWa r.e. Solar Systems s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, O2 Czech Republic a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NP48, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Kronium s.r.o., Metrostav a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o., STAEG, spol. s r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Broker Investment, s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Trenkwalder a.s., Twisto payments a.s., Orienta Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Sabores s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Etimos Human s.r.o., SPECIAL TURBO a.s., EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Automyčka Express s.r.o., SYNERGIE, s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., JOBSTART s.r.o., B2M.CZ s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, AAA poptávka, s.r.o., Zrno zrnko s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., FRANCES s.r.o., ARCgroup s.r.o., People Dynamic s.r.o., Farmíto s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Praha, Krč, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Černý Most, Praha, Smíchov, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Kyje, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Řepy, Praha, Nusle, Praha, Stodůlky, Praha, Třebonice, Praha, Chodov, Praha, Vršovice, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT