HR Specialist with French - No HR experience needed

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation.
This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retention and processes. Successful candidates have held positions in customer service or HR area and/or have an interest in working in HR area. You will interact with HR Business Partners, HR Service Owners, operations managers as well as most levels of leadership throughout the company.

Responsibilities:

  • Perform various functions within each discipline of the Human Resources department
  • Perform data look up as well as data entry in various HR administration systems
  • take care of advisory and HR administrative transactional activities in the areas of payroll, contracts, personnel documentation etc.
  • Assemble personnel and benefits files and maintain filing as needed
  • Work with site HR support staff & management to improve our existing new employee onboarding program
  • Preparing and contributing to reports, briefings correspondence and presentations on program planning and evaluation
  • Provide feedback for process improvements

REQUIREMENTS:

  • Proficiency in English and French language
  • Customer service orientation
  • Interest in HR area
  • Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, Economics or related field
  • Advanced MS Office skills

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Contribution to Multi Sport card
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace
  • Special mobile tariff offer

The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Minit, s.r.o. | Minit, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
BestDrive Czech Republic s.r.o. | BestDrive Czech Republic s.r… | Otrokovice Otrokovice
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Evolution CZ s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., XXXLutz, Institut klinické a experimentální medicíny, Triangle Recruitment CZ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., Česká pošta, s.p., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Allegro Retail a.s., Tomas Arsov franchise s.r.o., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, mBlue Czech, s.r.o., TESCOMA s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Future line, s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Trenkwalder a.s., Drafted.gg s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Minit, s.r.o., OBIS s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., SPECIAL TURBO a.s., JOBSTART s.r.o., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., Metrostav a.s., B2M.CZ s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Ubbe s. r. o., 21 Consult Group s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Zdravotní bratr / sestra, Provozní manažer / manažerka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libeň, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Krč, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Vysočany, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha, Ďáblice, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Kyje, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Nusle, Praha, Horní Počernice, Praha, Vršovice, Praha, Ruzyně, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT