HR Administration Specialist with French

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

OUR CLIENT'S MESSAGE:

Operating for more than 140 years, we are a global innovation-oriented automotive manufacturer operating in five business segments in 49 countries. We deliver and develop intelligent technologies for mobility and transport as one of the leading automotive suppliers and the 4th largest tire manufacturer in the world. Our corporation continuous growth on a global scale is taking us on a greater position in global competition. Due to team and market expansion, we are now looking for a HR Administration Specialist to join our Prague team!

ABOUT THE ROLE:

Provision of an excellent HR administration service is critical to the achievement of our Service Center. This role provides transactional HR support to the business, including but not limited to Workforce admin/employee master data, payroll and the full employee life cycle. In additional, the role provides a basic advisory service to country associates and managers whilst supporting the HR Team Leader and being a proactive member of the HR Team.

THE IDEAL PROFILE:

  • University degree preferably in HR, Finance or related field would be an advantage
  • Experience in a similar role with payroll and administration duties gained within an International Company would be a big advantage
  • Organised with strong planning and time management skills
  • Attention to detail
  • Flexible in a changing environment
  • Excellent verbal and written English communication skills and ability to build influential relationships at all levels
  • Availability to start immediately

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Extensive corporate benefits package (including meal vouchers and other benefits)
  • Permanent or temporary employment contract (to your best preferred choice)
  • All relevant training and coaching to be able to develop your role with confidence
  • Prospective projects with an international scope to develop your full potential
  • Positive and social working environment
  • International working environment where English is used daily among other languages
  • Large and modern office building near public transportation (underground, tram and buses)
  • Free refreshments in the workplace
  • Regular social events and team building activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Minit, s.r.o. | Minit, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. ledna
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
ELTODO, a.s. | ELTODO, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
ELTODO, a.s. | ELTODO, a.s. | Ostrava-město Ostrava-město
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
Lucie Sedláčková | Lucie Sedláčková | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
Agentura Top Talent, s. r. o. | Agentura Top Talent, s. r. o. | Pardubice Pardubice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Evolution CZ s.r.o., Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., XXXLutz, Česká spořitelna, a.s., Institut klinické a experimentální medicíny, Triangle Recruitment CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Allegro Retail a.s., 21 Consult Group s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Bageterie Boulevard, ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, TESCOMA s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Future line, s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Trenkwalder a.s., Drafted.gg s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Minit, s.r.o., JOBSTART s.r.o., OBIS s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., SPECIAL TURBO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Realitní makléř / makléřka, Provozní manažer / manažerka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libeň, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Chodov, Praha, Krč, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha, Hloubětín, Praha, Ďáblice, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Kyje, Praha, Újezd nad Lesy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT