- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OUR CLIENT’S MESSAGE:
We are currently among the top five largest organizations in the beverage group worldwide. As a truly consumer-centric, sales-driven organisation, we manage an existing portfolio of well over 200 brands, employing 155,000 people in over 25 countries. Despite the complexity of operations in many countries around the world with different national cultures, we operate as one company, with one culture.
Join a global business leader that will provide you with genuine opportunities of personal and professional growth while enjoying one of the best working environments in Prague today!
ABOUT THE ROLE:
A part of this role includes interaction via email and phone. Therefore enjoying communication and having a passion for excellence to detail and teamwork will ensure your success.
As an Excel Reporting Specialist you will be creating, updating and distributing regular and ad hoc reports requested by the management or external clients. Within this role, you will develop tools for reporting, analyse demands and data, optimise and help standardise reporting capturing data from different systems. You will be responsible for distributing the reports on a timely manner and expected quality while using Excel, SAP, order systems and other relevant company systems on daily bases.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.