- Plný úvazek

B2B Specialists for Accommodation – French / German Speakers – Amazing Growth & Relocation Opportunities
Start a career with a company where you get to use your communication skills and foreign languages!
Our client is an American company that is active in the travel industry around the globe. Therefore, by joining them you not only get growth opportunities but possibly nice relocation options worldwide.
This company employs several thousands of professionals in their modern and luxurious Shared Service Centers worldwide. They are very proud not only of their pleasant working environment but also of the multiculturality and popularity among the „multilanguage people“.
If you have an advanced knowledge of the French / German AND a good knowledge of English and you would like to find a job where you can use your communication and language skills and GROW, read further.
The job opportunity is suitable for junior as well as a bit more senior candidates who already have experience from a multilingual environment, shared service centres or client facing roles. The job requires the respective language, professional behavior, common sense and good organizational skills. For every newcomer, there is a company training at the beginning so you don't need to worry about that!
I would like to emphasize that this is not a „standard“ customer service; the service is focused on the B2B support.
I will be more than happy to give you more information in a personal meeting or a Skype / WhatsApp call. If you are friendly, open-minded, ready to learn and to progress in your career, feel free to send me your CV in English and together we will make it happen.
Let us have a talk now and see where it gets you in your career with our customer!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?