- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
ECOVIS blf s.r.o. je společnost poskytující poradenské služby v oblasti auditorských služeb a podnikového poradenství.
ECOVIS blf s.r.o., založili v roce 2006 Ing. Miloš Fiala a Ing. Jan Bláha, jež mají v oblasti auditu dlouholeté zkušenosti. Odbornost a klientský přístup týmu o téměř 20 profesionálech tak povyšuje tuto společnost mezi přední poskytovatele auditorských služeb na tuzemském trhu, což potvrzuje i výčet řady velmi prestižních firem, které využívají služeb ECOVISu.
Společnost ECOVIS blf s.r.o., je součástí české sítě ECOVIS, která zaměstnává přes 60 profesionálů doplňujících nabídku služeb o daňové a účetní poradenství, právní služby a poradenství v oblasti firemních financí. ECOVIS je celosvětově uznávanou značkou, která je zárukou profesionality a kvality. Po celém světě zaměstnává přes 12 000 odborníků ve více než 90 zemích v Evropě, Americe a Asii.
- Zajímavou a vysoce odbornou práci pro české i zahraniční klienty
- Odpovídající a motivující finanční ohodnocení
- Dynamické prostředí úspěšně se rozvíjející společnosti
- Mladý a přátelský kolektiv
- Možnost osobního rozvoje a růstu
- Zodpovědnou a samostatnou práci
- Znalost MS OFFICE – Excel a Word práce s pc
- Práce s účetnictvím
- Komunikace s klienty (po telefonu,mail...)
- Spolupráce s daňovým poradcem
- Zpracování zpráv auditora
- Ověřování vedení účetnictví a účetních závěrek klientů
- Plánovací činnost v oblasti auditů a zpracování spisu auditora
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?