- Plný úvazek
O nás
Společnost LEAD HR hledá kandidáta na pozici Specialista zákaznického centra v Modřicích. Nabízíme skvělou příležitost pro někoho, kdo má zkušenosti s řízením objednávek a má zájem se podílet na spolupráci s naším hlavním klientem ve Francii. Jste to vy ? Čtěte dále.
Náplň práce:
-
Zadávání objednávek do interního systému.
-
Komunikace s našimi klienty.
-
Pravidelná spolupráce a komunikace s týmy v rámci společnosti.
-
Reporting dle požadavků firmy.
-
Stálý kontakt (email/telelfon) se zákazníky a pobočkou v zahraničí.
-
Podílení se na kontinuálním zlepšování procesů.
Co od Vás očekáváme:
-
Velmi dobrá znalost francouzského jazyka a angličtiny na dobré úrovni.
-
Minimálně středoškolské vzdělání.
-
Zodpovědnost, pečlivost a přesnost při práci.
-
Samostatnost, sebereflexi a chuť se neustále učit a zdokonalovat.
-
Týmového hráče, který dokáže efektivně spolupracovat s kolegy svého týmu.
Co Vám můžeme nabídnout:
-
Stabilní pracovní místo v mna hlavní pracovní poměr s nástupem ihned nebo dle domluvy.
-
Možnost kariérního růstu a uplatnění v dalších oblastech v rámci společnosti.
-
Jazykové vzdělávání.
-
Dotovanou Multisport kartu.
-
Příspěvek na životní/penzijní připojištění.
-
Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexi Pass).
-
Zvýhodněný mobilní tarif.
-
Stravenkový paušál a možnost stravování v závodní jídelně.
-
5 týdnů dovolené a 2 dny sick days.
-
Týmové a firemní akce během celého roku.
-
Příjemný a přátelský kolektiv.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat Váš životopis. Těšíme se na Vaši odpověď.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Možnost kariérního růstu
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost parkování



