- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost LEAD HR hledá kandidáta na pozici Specialista zákaznického centra v Modřicích. Nabízíme skvělou příležitost pro někoho, kdo má zkušenosti s řízením objednávek a má zájem se podílet na spolupráci s naším hlavním klientem ve Francii. Jste to vy ? Čtěte dále.
Zadávání objednávek do interního systému.
Komunikace s našimi klienty.
Pravidelná spolupráce a komunikace s týmy v rámci společnosti.
Reporting dle požadavků firmy.
Stálý kontakt (email/telelfon) se zákazníky a pobočkou v zahraničí.
Podílení se na kontinuálním zlepšování procesů.
Velmi dobrá znalost francouzského jazyka a angličtiny na dobré úrovni.
Minimálně středoškolské vzdělání.
Zodpovědnost, pečlivost a přesnost při práci.
Samostatnost, sebereflexi a chuť se neustále učit a zdokonalovat.
Týmového hráče, který dokáže efektivně spolupracovat s kolegy svého týmu.
Stabilní pracovní místo v mna hlavní pracovní poměr s nástupem ihned nebo dle domluvy.
Možnost kariérního růstu a uplatnění v dalších oblastech v rámci společnosti.
Jazykové vzdělávání.
Dotovanou Multisport kartu.
Příspěvek na životní/penzijní připojištění.
Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexi Pass).
Zvýhodněný mobilní tarif.
Stravenkový paušál a možnost stravování v závodní jídelně.
5 týdnů dovolené a 2 dny sick days.
Týmové a firemní akce během celého roku.
Příjemný a přátelský kolektiv.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat Váš životopis. Těšíme se na Vaši odpověď.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?