- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Máte chuť rozvíjet svou kariéru v oblasti projektového řízení a podílet se na zajímavých národních i mezinárodních projektech? Hodil by se nám Projektový manažer , který se připojí k našemu týmu a pomůže nám dosáhnout stanovených cílů.
Jako projektový manažer budete zodpovědný za zpracování a koordinaci projektové dokumentace a řízení schvalovacích procesů. Vaším úkolem bude administrace projektového portfolia, revize termínů a podpora klíčových procesů. Budete vést svěřené projekty, které mají přesah na provoz, IT a marketing, dohlížet na plnění projektových cílů a podílet se na analýze a řízení rizik a kvality. Dále budete zodpovědný za přípravu pravidelných reportů o stavu realizace projektů jak pro interní tým, tak pro vedení společnosti.
Pro tuto pozici požadujeme VŠ nebo SŠ vzdělání, přednostně ekonomického směru. Hledáme projekťáka, který již má s vedením projektů zkušenost a chce se dále v projektovém managementu posouvat. Očekáváme pečlivost, cit pro určování priority a dodržování termínů. V rámci projektové práce budete komunikovat napříč celou společností dle charakteru projektu (IT, provoz, marketing …). Pracujeme v MS Project, JIRA, dále uvítáme zkušenosti s MS Azure. Komunikovat budete primárně v češtině, ale v rámci mezinárodních projektů budete využívat i anglický jazyk, přičemž znalost německého jazyka je výhodou.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?