- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt: e-mailem
Co vlastně u nás budete dělat?
Zajišťovat obsluhu zákazníků prostřednictvím osobního kontaktu na naší kamenné pobočce poblíž centra Brna (u tramvajové zastávky).
Pracovat s portfoliem našich stávajících zákazníků. Budete telefonicky ověřovat jejich spokojenost a seznamovat je s nabídkou dalších služeb a možných výhod s předpokládaným následným podpisem nové smlouvy.
Nedílnou součástí Vaší práce bude také vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Čeká Vás základní administrativní práce při přípravě zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat.
Začátek Vám usnadníme důkladným třítýdenním školením, během kterého Vás naučíme vše kolem dodávek elektřiny a plynu.
Na co se můžete těšit?
Na jistotu fixní mzdy, variabilní složku a zajímavý provizní systém odměn v neomezené výši, který pro Vás bude odměnou za Vaše úsilí.
Na bonus pro nováčky. Než se u nás rozkoukáte, podpoříme Vás garantovanou variabilní složkou ve výši 2.000 Kč.
Průměrná mzda včetně provizí se pohybuje okolo 27.000 Kč hrubého a na to Vám stačí zpracovat 1–2 smlouvy za den.
Na volno o víkendech a svátcích a pevnou pracovní dobu (pondělí/středa 08.00–17.00 hodin, úterý/čtvrtek 08.00–16.30 hodin, pátek 08.00–15.00 hodin).
Na pracovní smlouvu na dobu neurčitou od jejího začátku.
Na útulné a moderně vybavené prostředí zákaznického centra u tramvajové zastávky poblíž centra Brna.
Na příjemnou a zkušenou kolegyni, která Vás podpoří nejen v začátcích a vytvoříte tak sehranou dvojici, která společně vše snadno zvládne.
Co Vám k práci bude stačit?
o obchodní duch
o výborné komunikační schopnosti
o příjemné vystupování a pozitivní přístup
o uživatelská znalost PC
Zaměstnanecké výhody4): " týden dovolené navíc
" stravenky
" X-day
" odměna za docházku
" příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
" Cafeteria – systém volitelných zaměstnaneckých výhod
" placené volno při doprovodu „prvňáčka“
" pravidelné týmové a firemní akce
" zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu pro Vás i Vaše blízké
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?