- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Naše společnost DPT, s.r.o. se sídlem v Nymburce, která provozuje obchodní značku DATONET, patří mezi přední poskytovatele internetu v regionu. Na trhu rozhodně nejsme nováčky, můžeme se pochlubit dvacetiletou historií v oblasti telekomunikací a IT.
Aktuálně hledáme SPECIALISTU/KU ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Co bude Vaší prací?
" Budete v kontaktu s našimi zákazníky – budete je informovat, přijímat jejich požadavky, řešit jejich problémy, domlouvat termíny realizací apod.
" Budete spojkou – požadavky od zákazníků předáte kolegům technikům a nazpět
" Práce s interním informačním systémem
" Budete připravovat zákaznické smlouvy a další dokumenty
" Budete administrativní podporou technického oddělení
Co byste měl/a umět/znát/mít?
" Vystudovanou SŠ (ekonomika, elektro, telekomunikace apod.)
" Radost z práce v kolektivu a v prostředí neustálé komunikace se zákazníky
" Schopnost empaticky naslouchat zákazníkům a rozpoznat jejich potřeby
" Schopnost hledat řešení, nikoliv důvody, proč „to nejde“
" Na uživatelské úrovni používat kancelářský software
" Zájem a orientace ve službách elektronických komunikací výhodou, nikoliv podmínkou
A jaký/á byste měl/a být, aby se nám společně dobře pracovalo?
" Schopnost zachovat chladnou hlavu a pracovat s rozmyslem
" Spolehlivost, odpovědnost a samostatnost při řešení úkolů
" Proaktivní při řešení problémů
" Velice pro-zákaznicky orientovan/á
Co za to nabízíme?
" Práci podle jasných pravidel a podmínek – nejde o žádný „free style“
" Důkladné zaškolení zkušenějšími kolegy
" Přátelskou atmosféru – pohodový tým a šéfa, který (pokud je to možné) bere ohled i na
Vaše potřeby a přání
" Komunikace a řešení situací se zákazníky
" Jasnou strukturu odměňování, slušný výdělek, příležitost vypracovat se např. na pozici obchodníka
" Možnost kariérního růstu – odpovědnost za administrativní chod oddělení
" Služební telefon i pro soukromé využití, připojení k internetu na doma, vzdělávací kurzy, příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu („pojistka na blbost“), stravenky, občerstvení na pracovišti, klimatizované pracoviště
Nástup: Ihned
Těšíme se na Vaše životopisy. Odpovíme všem!
Kontaktovat nás můžete e.mailem: e-mail přes nebo telefonicky tel. zobrazit tel. číslo a to Po – Pá v době od 8:00 – 17:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.