- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Od roku 1995 se specializujeme na zvyšování schopností majitelů a vedoucích pracovníků v oblasti práce s lidmi a úspěšného vedení jejich firem. Máme za sebou výsledky a mnoho úspěchů, díky kterým jsme se mezi našimi zákazníky stali pojmem v dané oblasti. Jestli ti není „putna“, jak se v dnešní době firmám daří a chceš s tím něco dělat a pomoct jim, možná hledáme právě tebe.
Hledáme šikovného, ochotného, spolehlivého a samostatného člověka na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODU
Můžeš pracovat i z domova, či odkudkoli. Je to na Tobě!
ALE POZOR! MUSÍ TO BÝT HLAVNĚ V ČASE OD 7:00 DO 16:00!
Ahoj, zdravíme Tě. Určitě si to přečti celý!
Jsme malá rodinná firma v Brně, jejímž smyslem je inspirovat, pomáhat podnikatelům a jejich klíčovým zaměstnancům k lepším výsledkům, větší konkurenceschopnosti a stabilitě jejich firem a celkově přispívat k ozdravení podnikatelské sféry v České republice. Dodáváme osobní konzultace, koučink a speciální tréninky v oblasti organizace, plánování, motivace, prodeje, komunikace, mezilidských vztahů a vůbec, práce s lidmi. Pracujeme se speciálním, funkčním a srozumitelným know-how zaměřeným na úspěšný chod firem. Dané oblasti se věnujeme už od roku 1995. Za tu dobu jsme se u našich zákazníků stali autoritami a pevným bodem, o čemž svědčí mnoho referenčních dopisů přímo od nich. Ještě stále nás to baví a firmy nás dnes potřebují víc jak kdy před tím.
Těchto pár vět je určeno člověku, který už o sobě ví, že jeho posláním je podporovat a pomáhat ostatním v zázemí firmy a touží být oporou obchodníkovi, který je v terénu.
Do svého týmu hledám koordinátora, který bude schopen zaplnit obchodníkův diář schůzkami, telefonovat denně hlavně potenciálním klientům, domlouvat s nimi schůzky a nenechá se odradit počátečním neúspěchem. Toto bude tvůj hlavní úkol.
Dále budeš mít na starosti jednoduchou administrativu kolem fakturace, organizace dodávání konzultací a chodu firmy. Hledáme toho, kdo se nebojí, nevzdává se, umí se do práce zakousnout a je citelnou oporou. Udržování databáze, dobré, jednoduché a přehledné administrativy je něco, co u nás budeš potřebovat, abys měl dobré výsledky v domlouvání schůzek. Máme vysoké nároky. Umíme šikovného člověka spravedlivě ocenit a ledacos naučit. Jsme tým, který ho určitě rád podpoří.
Je to skutečná výzva a krásná práce, která je často odměněná nejen finančně, ale i lidsky.
Pokud Ti tento text dává smysl, tak se mi ozvi. Rád se s Tebou setkám a možná najdeme společnou cestu.
Martin Gajdoš – majitel společnosti
zobrazit tel. číslo , www.profiprodej.eu - Výsledky a reference, to je to, co za nás mluví!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?