- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městský úřad Beroun - odbor výstavby
Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení a titul zájemce
• datum a místo narození zájemce
• státní příslušnost zájemce
• místo trvalého pobytu zájemce
• číslo občanského průkazu zájemce
• datum a podpis zájemce
K přihlášce připojí zájemce tyto doklady:
• strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
• čestné prohlášení o bezúhonnosti dle § 4 odst. 2 zákona
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 12.3.2025
Adresa: MěÚ Beroun, Kancelář tajemníka,p.Macourková, Husovo nám. 68,
266 01 Beroun nebo odevzdejte osobně do podatelny MěÚ Beroun.
• vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi nebo právo nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost nebo doprava nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí nebo veřejnosprávní činnost
• uživatelská znalost práce s PC
• praxe v příslušné oblasti výhodou
• řidičské oprávnění skupiny B
• po nástupu nutné vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění
Popis práce:
výkon agendy stavebního úřadu dle stavebního zákona č. 283/2021 Sb.,
• pružnou pracovní dobu
• dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
• možnost dalšího vzdělávání
• zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 4 dny zdravotního volna, příspěvek na penzijní
2
připojištění, doplňkové penzijní spoření, příspěvek při narození dítěte, finanční dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, příspěvek na dovolenou, příspěvek na stravování)
Platové podmínky:
• 11. platová třída dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.