- 57 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Městský úřad Beroun - odbor výstavby
Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení a titul zájemce
• datum a místo narození zájemce
• státní příslušnost zájemce
• místo trvalého pobytu zájemce
• číslo občanského průkazu zájemce
• datum a podpis zájemce
K přihlášce připojí zájemce tyto doklady:
• strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
• čestné prohlášení o bezúhonnosti dle § 4 odst. 2 zákona
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 12.3.2025
Adresa: MěÚ Beroun, Kancelář tajemníka,p.Macourková, Husovo nám. 68,
266 01 Beroun nebo odevzdejte osobně do podatelny MěÚ Beroun.
• vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi nebo právo nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost nebo doprava nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí nebo veřejnosprávní činnost
• uživatelská znalost práce s PC
• praxe v příslušné oblasti výhodou
• řidičské oprávnění skupiny B
• po nástupu nutné vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění
Popis práce:
výkon agendy stavebního úřadu dle stavebního zákona č. 283/2021 Sb.,
• pružnou pracovní dobu
• dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
• možnost dalšího vzdělávání
• zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 4 dny zdravotního volna, příspěvek na penzijní
2
připojištění, doplňkové penzijní spoření, příspěvek při narození dítěte, finanční dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, příspěvek na dovolenou, příspěvek na stravování)
Platové podmínky:
• 11. platová třída dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.