- 35 000 Kč
- Plný úvazek

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2025
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany:
referent/ka územního plánování a stavebního řádu
Rámcová pracovní náplň: výkon působnosti obecního stavebního úřadu
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř.
Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu určitou
Předpokládaný datum nástupu: únor, březen 2025 nebo dle dohody
Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení
Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy
Kvalifikační a odborné požadavky: . středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, vysokoškolské vzdělání v oblasti architektura, stavebnictví nebo právo . složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; . znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění a zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon v platném znění výhodou . velmi dobrá znalost programů MS OFFICE; . dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
. řidičský průkaz skupiny B výhodou
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, ve znění pozdějších předpisů, tj. fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 23. 1. 2025 (do 14.00 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 2025 – referent SO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů v platném znění po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.