- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2025
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany:
referent/ka územního plánování a stavebního řádu
Rámcová pracovní náplň: výkon působnosti obecního stavebního úřadu
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř.
Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu určitou
Předpokládaný datum nástupu: únor, březen 2025 nebo dle dohody
Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení
Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy
Kvalifikační a odborné požadavky: . středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, vysokoškolské vzdělání v oblasti architektura, stavebnictví nebo právo . složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; . znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění a zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon v platném znění výhodou . velmi dobrá znalost programů MS OFFICE; . dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
. řidičský průkaz skupiny B výhodou
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, ve znění pozdějších předpisů, tj. fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 23. 1. 2025 (do 14.00 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 2025 – referent SO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů v platném znění po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.