- 42 000 Kč
- Plný úvazek

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2025
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany:
referent/ka územního plánování a stavebního řádu
Rámcová pracovní náplň: výkon působnosti obecního stavebního úřadu
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř.
Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu určitou
Předpokládaný datum nástupu: únor, březen 2025 nebo dle dohody
Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení
Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy
Kvalifikační a odborné požadavky: . středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, vysokoškolské vzdělání v oblasti architektura, stavebnictví nebo právo . složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; . znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění a zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon v platném znění výhodou . velmi dobrá znalost programů MS OFFICE; . dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
. řidičský průkaz skupiny B výhodou
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, ve znění pozdějších předpisů, tj. fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 23. 1. 2025 (do 14.00 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 2025 – referent SO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů v platném znění po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?