- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadujeme – kvalifikační předpoklady pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle ustanovení § 13a zák. č. 183/2006 Sb., v platném znění – VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, příp. SŠ vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, samostatnost, důkladnost, zodpovědnost, schopnost komunikace s lidmi, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a ústním projevu, ochota dále se vzdělávat, uživatelská znalost práce na PC v rozsahu ECDL zkoušky, výhodou – ŘP sk. B.
Předpokládá se – orientace v zákonech vztahujících se k problematice stavebního práva – zák. č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, znalost správního řízení a schopnost jeho správné aplikace v praxi, rámcová znalost problematiky územně samosprávného celku.
Výhodou – praxe ve veřejné správě, zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 512/2002 Sb.
Bližší informace včetně konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků a náležitosti přihlášky najdete na www.jablunkov.cz – sekce úřední deska.
Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 16. 1. 2023 do 17:00 hod. na adresu Městský úřad Jablunkov, k rukám tajemníka, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, č. p. 104.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?