O nás
⭐Možnost částečné práce z domova 3 dny kancelář / 2 dny Home office
⭐ Náplň práce:
- Každodenní komunikace se zákazníky společnosti a s přiděleným týmem techniků.
- Příjem, kvalifikace a rozdělení servisních požadavků mezi tým techniků.
- Optimální plánování a organizace práce servisních techniků.
- Administrativní podpora techniků v terénu.
- Zajištění péče o smluvní zákazníky servisu a vedení ostatní servisní agendy.
⭐ Co od Vás očekáváme:
- Vzdělání SŠ s maturitou nebo vyšší
- Předchozí dispečerské zkušenosti výhodou
- Angličtina na úrovni B1 (telefonická a písemná komunikace)
- Zkušenost s administrativou, pečlivost, spolehlivost
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost pracovat v týmu, odolnost ve stresových situacích
⭐ Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
- Zázemí stabilní zahraniční firmy
- 25 dní dovolené
- Firemní benefity: výuka angličtiny, stravenky, e-benefity, příspěvek na penzijní připojištění, zdravotní péče, výroční bonusy
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na spoření / pojištění