- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje.
TG manager kombinuje produkt managera, obchodníka a project managera. Jedná se o člověka, který musí být zodpovědný, dodržovat termíny, plánovat, mít vlastní vizi, ale i umět prezentovat a nadchnout publikum.
• Produktový a projektový management unikátní služby v oblasti IT bezpečnosti
• příprava a realizace obchodního strategie
• spoluvytváření a realizace marketingového plánu
• řízení vývojového týmu služby
• reprezentace společnosti v regionu
• nepřímý prodej v oblasti bezpečnosti IT
• jednání s potenciálními i stávajícími obchodními partnery
• vyhledávání nových obchodních partnerů, jejich školení, spolupráce na obchodních případech partnerů
• vyhledávání obchodních příležitostí, prezentace na konferencích a workshopech, školení a rozvoj partnerů
• min. SŠ vzdělání - praxe v oblasti obchodu alespoň 2 roky
• obchodní myšlení, klientský přístup
• znalost IT (výhodou)
• koncepční myšlení, strategický přístup, strukturovanost, důslednost
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office a Internet
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• bezúhonnost
Nabízíme
• velký prostor na seberealizaci a volbu obchodní strategie
• příležitost stát se odborníkem v oblasti bezpečnosti ICT
• odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy bez horního limitu
• Práci ve stabilním kolektivu (rodinného typu) s dlouholetými zkušenostmi v oboru bezpečnosti IT technologií
• podpora a zaškolení od zkušených kolegů
řadu benefitů jako jsou:
• výkonnostní odměny
• interní i externí odborné vzdělávání
• kurzy angličtiny
• možnost home office
• sickdays
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na stravování,
• příspěvek na kulturu a sport
• školení a vzdělávací kurzy
• pracovní notebook a technické vybavení pracoviště
• služební telefon s placeným paušálem a daty
• teambuildingy a firemní snídaně – zachováváme pohodovou firemní kulturu a rodinnou atmosféru
• kancelář v Žabovřeskách s výbornou dopravní dostupností
• Další zaměstnanecké výhody dle délky zaměstnaneckého vztahu a benefity pro stálé zaměstnance.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?