- 35 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje.
TG manager kombinuje produkt managera, obchodníka a project managera. Jedná se o člověka, který musí být zodpovědný, dodržovat termíny, plánovat, mít vlastní vizi, ale i umět prezentovat a nadchnout publikum.
• Produktový a projektový management unikátní služby v oblasti IT bezpečnosti
• příprava a realizace obchodního strategie
• spoluvytváření a realizace marketingového plánu
• řízení vývojového týmu služby
• reprezentace společnosti v regionu
• nepřímý prodej v oblasti bezpečnosti IT
• jednání s potenciálními i stávajícími obchodními partnery
• vyhledávání nových obchodních partnerů, jejich školení, spolupráce na obchodních případech partnerů
• vyhledávání obchodních příležitostí, prezentace na konferencích a workshopech, školení a rozvoj partnerů
• min. SŠ vzdělání - praxe v oblasti obchodu alespoň 2 roky
• obchodní myšlení, klientský přístup
• znalost IT (výhodou)
• koncepční myšlení, strategický přístup, strukturovanost, důslednost
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office a Internet
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• bezúhonnost
Nabízíme
• velký prostor na seberealizaci a volbu obchodní strategie
• příležitost stát se odborníkem v oblasti bezpečnosti ICT
• odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy bez horního limitu
• Práci ve stabilním kolektivu (rodinného typu) s dlouholetými zkušenostmi v oboru bezpečnosti IT technologií
• podpora a zaškolení od zkušených kolegů
řadu benefitů jako jsou:
• výkonnostní odměny
• interní i externí odborné vzdělávání
• kurzy angličtiny
• možnost home office
• sickdays
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na stravování,
• příspěvek na kulturu a sport
• školení a vzdělávací kurzy
• pracovní notebook a technické vybavení pracoviště
• služební telefon s placeným paušálem a daty
• teambuildingy a firemní snídaně – zachováváme pohodovou firemní kulturu a rodinnou atmosféru
• kancelář v Žabovřeskách s výbornou dopravní dostupností
• Další zaměstnanecké výhody dle délky zaměstnaneckého vztahu a benefity pro stálé zaměstnance.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.