O nás
Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje.
Náplň práce:
• vedení pobočky regionálního zastoupení
• vytváření regionální strategie prodeje
• reprezentace společnosti v regionu
• kontrola a rozbor klíčových ukazatelů obchodu v regionu
• nepřímý prodej produktů a služeb v oblasti bezpečnosti IT
• jednání s potenciálními i stávajícími obchodními partnery
• vyhledávání nových obchodních partnerů, jejich školení, spolupráce na obchodních případech partnerů
• vyhledávání obchodních příležitostí, prezentace na konferencích a workshopech, školení a rozvoj partnerů
• spolupráce s ostatními odděleními společnosti při přípravě projektů pro obchodní partnery, včetně návrhu řešení a tvorbě nových produktů a služeb
• spolupráce se světovými leadery v oblasti IT bezpečnosti (např. Trellix, Sophos, Rapid7, Logrhythm, Wallix, a další.)
Co od Vás očekáváme:
• min. SŠ vzdělání s praxí v oblasti obchodu alespoň 2 roky
• obchodní myšlení, klientský přístup
• koncepční myšlení, strategický přístup, strukturovanost, důslednost
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office a Internet
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout:
• min. SŠ vzdělání s praxí v oblasti obchodu alespoň 2 roky
• obchodní myšlení, klientský přístup
• koncepční myšlení, strategický přístup, strukturovanost, důslednost
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office a Internet
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• bezúhonnost
Místo: Bratislava