- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje.
• produktový management 3 vybraných výrobců příprava a realizace obchodního strategie
• spoluvytváření a realizace marketingového plánu
• reprezentace společnosti a přidělených značek v regionu
• nepřímý prodej produktů a služeb v oblasti bezpečnosti IT
• jednání s potenciálními i stávajícími obchodními partnery
• vyhledávání nových obchodních partnerů, jejich školení, spolupráce na obchodních případech partnerů
• vyhledávání obchodních příležitostí, prezentace na konferencích a workshopech, školení a rozvoj partnerů
• spolupráce se světovými leadery v oblasti IT bezpečnosti
• min. SŠ vzdělání - praxe v oblasti obchodu alespoň 2 roky
• obchodní myšlení, klientský přístup
• znalost IT (výhodou)
• koncepční myšlení, strategický přístup, strukturovanost, důslednost
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office a Internet
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• bezúhonnost
• velký prostor na seberealizaci a volbu obchodní strategie
• příležitost stát se odborníkem v oblasti bezpečnosti ICT
• odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy bez horního limitu
• notebook, mobilní telefon, služební vůz
• podpora a zaškolení od zkušených kolegů
• flexibilní pracovní doba
• sick days
• školení a vzdělávací kurzy
• možnost práce z domova
• účast na zahraničních konferencích
• další zaměstnanecké výhody dle délky zaměstnaneckého vztahu a benefity pro stálé zaměstnance
• možnost dalšího vzdělávání včetně certifikací, výuky AJ, kurzů dovedností atp.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?