- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje.
• produktový management 3 vybraných výrobců příprava a realizace obchodního strategie
• spoluvytváření a realizace marketingového plánu
• reprezentace společnosti a přidělených značek v regionu
• nepřímý prodej produktů a služeb v oblasti bezpečnosti IT
• jednání s potenciálními i stávajícími obchodními partnery
• vyhledávání nových obchodních partnerů, jejich školení, spolupráce na obchodních případech partnerů
• vyhledávání obchodních příležitostí, prezentace na konferencích a workshopech, školení a rozvoj partnerů
• spolupráce se světovými leadery v oblasti IT bezpečnosti
• min. SŠ vzdělání - praxe v oblasti obchodu alespoň 2 roky
• obchodní myšlení, klientský přístup
• znalost IT (výhodou)
• koncepční myšlení, strategický přístup, strukturovanost, důslednost
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office a Internet
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• bezúhonnost
• velký prostor na seberealizaci a volbu obchodní strategie
• příležitost stát se odborníkem v oblasti bezpečnosti ICT
• odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy bez horního limitu
• notebook, mobilní telefon, služební vůz
• podpora a zaškolení od zkušených kolegů
• flexibilní pracovní doba
• sick days
• školení a vzdělávací kurzy
• možnost práce z domova
• účast na zahraničních konferencích
• další zaměstnanecké výhody dle délky zaměstnaneckého vztahu a benefity pro stálé zaměstnance
• možnost dalšího vzdělávání včetně certifikací, výuky AJ, kurzů dovedností atp.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.