- Plný úvazek
Umíš lidem naslouchat a vžít se do pozice druhého? Dokážeš s milým hlasem zákazníkovi sdělit, že jeho problém společně vyřešíte? Máš příjemný hlas a nebojíš se telefonovat?
Udržíš nervy na uzdě a zachováš chladnou hlavu i v případě, že zákazníkovi místo hesla naskakují zvláštní symboly?
Zaznělo ve Tvých odpovědích „ANO“. Pak právě Tebe hledáme do našeho týmu zákaznické podpory!
Jak bychom si Tě představovali?
- SŠ vzdělání ukončené maturitou.
- Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou.
- Dobrá znalost práce na PC.
- Komunikativní, příjemnou a prozákaznicky orientovanou osobu.
- Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
- Technická zdatnost.
- Stresuodolnost.
Pokud si někdo myslí, že podpora zákazníků je práce jako každá jiná, tak se mýlí. Je to práce, která vyžaduje sebekontrolu, klid v duši i na jazyku a velkou dávku trpělivosti.
Čím Tě za to odměníme?
- Stabilním zaměstnáním na hlavní pracovní poměr v přátelském kolektivu
- Moderním pracovištěm na Praze 4 – Pankrác.
- Možností kariérního růstu.
- Osobním rozvojem – práce s interním koučem na argumentačních dovednostech
- Poutavým balíčkem zaměstnaneckých výhod (během celého měsíce nabídka voucheru na kulturu, sport, zdraví)
Co bude Tvou náplní práce?
- Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
- Telefonický a mailový kontakt nejen s partnery, ale i koncovými zákazníky.
- Chat, diskuse na slevovém portále, reklamace…
- Práce v interním systému.
- Komunikace napříč celou společností.
- Spolupráce s adminkami, obchodníky atd..
Nástup: Ihned



