- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro světovou jedničku v globální kontejnerové přepravě hledáme do týmu zkušenou hlavní účetní.
- vedení, motivace a školení menšího kolektivu
- rozvoj a vylepšení kontrolních mechanismů, systémů a postupů oddělení, které zvyšují přesnost a efektivitu
- zajištění souladu všech účetních procesů s platnou finanční legislativou
- spolupráce s ostatními odděleními při tvorbě strategií, stanovování cílů a přijímání rozhodnutí, která by mohla mít finanční dopad na podnikání
- příprava a kontrola finančních výkazů a zpráv v souladu s GAAP a IFRS
- komunikace s finančními institucemi, externími auditory a daňovými úřady
- bakalářský nebo magisterský titul v oboru účetnictví, financí nebo v příbuzném oboru
- 4 - 5 let praxe na obdobné pozici (ideálně v logistice, ale není to nezbytné)
- dobrá znalost účetních principů a finanční legislativy (znalost českých účetních předpisů, ale i mezinárodních standardů, jako jsou GAAP, IFRS)
- znalost práce se systémem SAP velkou výhodou
- time management a organizační schopnosti
- dobré komunikační schopnosti (písemné i ústní)
- plynulá znalost angličtiny
- dlouhodobou pracovní příležitost v mezinárodní společnosti
- nadstandardní finanční ohodnocení
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick days
- plně dotované stravenky v hodnotě 200,-
- Multisport karta
Místo výkonu práce: moderní kanceláře v centru Prahy
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.