- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš prokazatelné zkušenosti v obchodu a vyznáš se ve strojírenství? Chceš mít jistotu v podobě stabilního férového fixního ohodnocení? Pak se s tebou ráda potkám a představím ti detaily této lákavé pozice.
Pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí, která vyrábí velké průmyslové armatury, hledáme nové kolegy do obchodního týmu. Budeš zodpovědný za trh v České a Slovenské republice
✔ budeš se podílet na rozvoji nových obchodních kontaktů
✔ očekáváme, že nezapomeneš věnovat péči rovněž dlouholetým stálým zákazníkům (předpoklad je fifty/fifty akvizice a péče)
✔ budeš řídit obchodní případy se zákazníky a povedeš jejich dokumentaci
✔ na základě tvých podkladů se bude tvořit marketingový a roční plán
✔ předáváš podněty pro rozšíření výroby a rozvoj portfolia
✔ spolupracuješ na cenotvorbě
✔ monitoruješ trh a konkurenci
✔ min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
✔ technický přehled (znalost strojírenství, jakosti materiálů) a prokazatelná praxe v obchodě
✔ velmi dobré komunikativní schopnosti a prodejní dovednosti
✔ prozákaznický přístup
✔ ochota cestovat v rámci regionu ČR, SK
✔ řidičský průkaz sk. B
✔ práci odkudkoli v ČR (sídlo společnosti je na Opavsku) - můžeš si vybrat home office nebo kancelář
✔ zázemí nadnárodní společnosti
✔ motivující finanční ohodnocení
✔ týden dovolené navíc
✔ pružnou pracovní dobu
✔ příspěvek na stravování
✔ příspěvek na penzijní pojištění
✔ zvýhodněný telefonní program
✔ příležitost k profesnímu růstu
Pokud tě pozice zaujala, zašli mi svůj životopis na email: e-mail přes
, ráda se s tebou potkám na pohovoru.Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?