Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba

Rožnov pod Radhoštěm
55.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do mezinárodní společnosti hledáme na dlouhodobou spolupráci spolehlivého a samostatného profesionála v oblasti správy budov, který převezme odpovědnost za technický chod dvou administrativních budov v Rožnově pod Radhoštěm a dvou menších regionálních kanceláří.

Pracovní náplň

  • Zajištění technického provozu a údržby budov – dohled nad běžným chodem administrativních objektů, řešení drobných technických závad a koordinace plánovaných oprav.
  • Koordinace externích dodavatelů a servisních firem – zadávání požadavků, kontrola nabídek, vystavování objednávek v interním systému a přítomnost při realizaci prací.
  • Správa technické dokumentace a revizí – vedení aktuálních podkladů, kontrola termínů, evidence revizních zpráv a spolupráce s vlastníky budov.
  • Optimalizace provozu – návrhy technických a organizačních řešení vedoucích ke zlepšení uživatelského komfortu a efektivnějšímu provozu.
  • Podpora v oblasti BOZP – spolupráce s externím bezpečnostním technikem, aktualizace únikových plánů a organizační podpora při školeních.

Nabízíme

  • Stabilní dlouhodobou spolupráci a samostatnou roli.
  • Flexibilní pracovní dobu a další benefity.
  • Podporu zkušeného manažera a přátelské pracovní prostředí.
  • Možnost budoucího rozšíření role o vedení menšího administrativního týmu.
  • Sdílené služební vozidlo k dispozici pro výjezdy.
  • nástup od 1.1.2026

Pokud vás tato role zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

POŽADAVKY:

  • SŠ/VŠ technického směru.
  • Praxe v oblasti správy budov – nutná.
  • Orientace v technické dokumentaci.
  • Zkušenost s organizací údržby a revizí.
  • Znalost MS Office, výhodou CAD.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (především písemně).
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Spolehlivost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Časová flexibilita (nutnost být přítomen u plánovaných zásahů).

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick days
  • flexibilní pracovní doba
  • sdílené služební auto
  • životní a penzijní připojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na jazykové kurzy
  • příspěvek na stravování

a další

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.