PR zaměstnanec/zaměstnankyně v oddělení hlavní projektová kancelář

Nové Město, Praha
28.650 – 41.520 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu určitou 15. 12. 2025 — 30. 6. 2028
Vhodné také pro
Kontakt
Dagmar Valešová, zobrazit tel. číslo

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Do oddělení hlavní projektová kancelář hledáme kolegu/kolegyni na pozici PR zaměstnanec/zaměstnankyně, který/která bude mít na starosti PR aktivity v rámci projektů financovaných z OPZ+.

 

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete prosím do 28. 11. 2025 motivační dopis s uvedením názvu pozice doplněný strukturovaným profesním životopisem:

  1. na e-mailovou adresu: Odpovědět na inzerát, nebo
  2. datovou schránkou (sc9aavg), nebo
  3. písemně na adresu: Ministerstvo práce a sociálních věcí, personální oddělení, Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2.

Náplň práce:

  • zajištění PR aktivit v rámci projektů financovaných z OPZ+, včetně naplňování povinné publicity;
  • příprava jazykově upravených výstupů a korektur dokumentů určených k veřejné prezentaci;
  • správa obsahu webových stránek, sociálních sítí a dalších médií, včetně publikování informací o projektech;
  • poskytování podpory při realizaci PR kampaní, včetně koordinace s externími dodavateli;
  • zajištění informovanosti veřejnosti o výstupech a cílech projektů prostřednictvím různých kanálů;
  • komunikace s médii a externími partnery jako jsou odborná pracoviště a sociální partneři;
  • poskytování konzultací PR pracovníkům zapojeným do jednotlivých projektů.

Co od Vás očekáváme:

  • státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
  • proaktivní přístup
  • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • spolehlivost, pečlivost, systematičnost, flexibilita, ochota učit se
  • dobrá znalost MS Office, znalost grafických online nástrojů (Canva aj.)
  • znalost správy sociálních sítí (FB, Instagram, MBS) a správy webových stránek
  • výborná znalost českého jazyka
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní způsobilost

 

Výhodou:

  • předchozí praxe na pozici s podobným zaměřením
  • zkušenosti s administrací projektů financovaných ze strukturálních fondů
  • znalost zadávání veřejných zakázek

 

[

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou práci na projektech v centru Prahy
  • pracovní poměr na dobu určitou (do 30. 6. 2028)
  • plný pracovní úvazek s možností jeho zkrácení
  • nástup dle dohody
  • platové podmínky dle § 5 odst. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
  • osobní příplatek a kvartální odměny (nenárokové složky platu)
  • menší tým podporujících a přátelských kolegů/kolegyň
  • notebook a mobilní telefon s tarifem
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, možnost využití zvýhodněné MultiSport karty, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní školka

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT