Obchodní referent/ka

Kněžpole
33.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
ing. E. Fišer, zobrazit tel. číslo

O nás

KOVOP, spol. s r.o. je česká výrobní společnost. Vyrábíme komponenty pro průmysl, strojírenství a stavebnictví. Dodáváme renomovaným firmám s evropskou i celosvětovou působností. Výroba probíhá v pěti výrobních halách na celkovém prostoru přes 6000 m2. Neustále rozvíjíme výrobní technologie. Naše stroje jsou vybaveny nejmodernějšími technologiemi. 

Náplň práce:

  • Organizace, evidence a administrativní podpora obchodních aktivit výrobní společnosti
  • Zajišťování realizace zakázek
  • Vyřizování objednávek
  • Fakturace zakázek
  • Správa obchodní dokumentace
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Tvorba nabídek
  • Tvorba a vyřizování poptávek
  • Příprava reportů a statistik
  • Vyhodnocování prodejů atd.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika a podnikání, obchodní akademie, ekonomika a administrativa
  • Orientace v obchodních procesech a administrativě
  • Základní ekonomické povědomí
  • Organizační schopnosti
  • Dobrá znalost MS Office
  • Znalost práce s ERP systémy
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Komunikativnost, pečlivost, samostatnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zaměstnání v české výrobní společnosti s více než 25letou tradicí
  • Práce v jednosměnném pracovním režimu (plný úvazek)
  • Hrubá mzda od 33 000,- Kč/měsíc
  • Pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Dotované firemní stravování a další firemní benefity
  • Práce v přátelském kolektivu
  • Férový a osobní přístup

Na tuto pozici hledáme šikovné kolegy i kolegyně.
Máte zájem o tuto pozici?
Posílejte životopis na email: e-mail přes odpovědní formulář, případné dotazy zodpoví pan Ing. Fišer E. na telefonu zobrazit tel. číslo .

Benefity

  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

KOVOP, spol. s r.o.
Kněžpole 110
687 12 Kněžpole

IČO: 25553925
Datová schránka: ukigqxp
Další informace:
GPS: 49.862038,17.309966,
S-JTSK: -533601.56 -1178178.45, RUIAN: 81421257

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.