- 42 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáš práci v administrativě? Jsi komunikační a organizační typ a máš za sebou již nějaké zkušenosti v kanceláři? Tak neváhej a zašli nám svůj životopis!
Hledáme někoho, kdo bude mít na starost kancelář, pomůže při zpracování objednávek a nezalekne se ani účetnictví.
Nástup je u nás možný ihned!
* administrativa spojená s bezproblémovým provozem firemní kanceláře
* podpora při zpracování zakázek
* komunikace napříč firmou (obchodní, projektové, výrobní oddělení)
* administrativní a organizační podpora vedení společnosti
* telefonická i emailová komunikace se zákazníky, úřady, subdodavateli atd.
* zadávání odpovídající dokumentace a dat do systému, jejich evidence a příp. kontrola
* fakturace v koordinaci s hlavním účetním firmy
* ukončené SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici
* vynikající organizační a komunikační dovednosti, týmovost, angažovanost
* samostatnost a připravenost převzít zodpovědnost za danou agendu
* velmi dobrou znalost MS Office
* znalost SW Helios výhodou
* znalost angličtiny/němčiny na komunikativní úrovni výhodou
* odpovídající platové ohodnocení
* stabilní a samostatnou práci v dynamicky se rozvíjejícím oboru
* zázemí dlouhodobě úspěšné expandující firmy
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* flexibilní pracovní dobu
* po odpracování 2 let nárok na příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
* firemní vzdělávání
* nástup možný ihned
* místo výkonu práce: Tišnov u Brna
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.