- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte vystudovaný ekonomický obor a máte praxi na pozici finanční účetní alespoň 2 roky? Pokud chcete pracovat pro úspěšnou mezinárodní výrobní společnost, tak mi pošlete Váš životopis k posouzení!
Hledáme vhodné uchazeče na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ (až 50.000 Kč)
* Správa účtů
* Zpracování přijatých faktur
* Zpracování plateb, účtování bankovních výpisů, účtování pohybů kredit. karet
* Správa hotovosti
* Zaúčtování příchozích faktur, komunikace s dodavateli a zákazníky, vystavování faktur
* Účtování mezd, skladových pohybů
* Příprava podkladů přiznání k DPH, KH, SH + kontroly
* Spolupráce s hlavní účetní a dalších členů na finančním oddělení
* Cestovní výdaje
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Spolupráce na auditech (statutární, US GAAP, SOX a interních)
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelnou praxi v účetnictví min 2 roky
* Výborná znalost MS Office, s důrazem na MS Excel
* Angličtina výhodou
* Nástup ihned!!!
* Možnost práce i na zkrácený úvazek 6 hodin
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 45.000 Kč
* Dostanete mobil a notebook
* Máme flexibilní pracovní dobu
* Staráme se o své lidi – vzděláváme je jak profesně, tak jazykově
* Máme spoustu příspěvků a benefitů (penzijko, sport, kultura,…)
* Na odpočinek od práce máme 25 dní
* Výborná kantýna s příspěvkem na jídlo + občerstvení na místě
* Nabídneme zvýhodněný mobilní tarif
* Máme vlastní autobus, který Vás doveze do práce
* Jednou za uherák si i zapaříme na firemní akci
* Místo výkonu práce Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.