- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte vystudovaný ekonomický obor a máte praxi na pozici finanční účetní alespoň 2 roky? Pokud chcete pracovat pro úspěšnou mezinárodní výrobní společnost, tak mi pošlete Váš životopis k posouzení!
Hledáme vhodné uchazeče na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ (až 50.000 Kč)
* Správa účtů
* Zpracování přijatých faktur
* Zpracování plateb, účtování bankovních výpisů, účtování pohybů kredit. karet
* Správa hotovosti
* Zaúčtování příchozích faktur, komunikace s dodavateli a zákazníky, vystavování faktur
* Účtování mezd, skladových pohybů
* Příprava podkladů přiznání k DPH, KH, SH + kontroly
* Spolupráce s hlavní účetní a dalších členů na finančním oddělení
* Cestovní výdaje
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Spolupráce na auditech (statutární, US GAAP, SOX a interních)
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelnou praxi v účetnictví min 2 roky
* Výborná znalost MS Office, s důrazem na MS Excel
* Angličtina výhodou
* Nástup ihned!!!
* Možnost práce i na zkrácený úvazek 6 hodin
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 45.000 Kč
* Dostanete mobil a notebook
* Máme flexibilní pracovní dobu
* Staráme se o své lidi – vzděláváme je jak profesně, tak jazykově
* Máme spoustu příspěvků a benefitů (penzijko, sport, kultura,…)
* Na odpočinek od práce máme 25 dní
* Výborná kantýna s příspěvkem na jídlo + občerstvení na místě
* Nabídneme zvýhodněný mobilní tarif
* Máme vlastní autobus, který Vás doveze do práce
* Jednou za uherák si i zapaříme na firemní akci
* Místo výkonu práce Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?