- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste pečliví, komunikativní a hledáte příjemné pracovní prostředí s přátelským kolektivem? Do naší malé investiční společnosti hledáme fakturantku/fakturanta, který/á bude klíčovou podporou pro náš tým a zároveň se postará o chod recepce. U nás si zakládáme na blízkých vztazích mezi zaměstnanci a pohodové atmosféře.
Co bude vaší náplní práce?
Zpracovávání přijatých a vydaných faktur.
Kontrola a hlídání plateb včetně sledování případných pozdních úhrad.
Komunikace s dodavateli energií a služeb.
Pravidelná komunikace s nájemníky budovy ohledně plateb a provozních záležitostí.
Správa recepce (příjem a odesílání pošty, zajištění drobné administrativy).
Podpora týmu při administrativních úkolech spojených s provozem kanceláře.
POŽADAVKY:Hledáme člena týmu, který je pečlivý, má praxi s fakturami a nebojí se ozvat, když nedojde platba včas. Současně je týmový hráč.
Praxe v administrativě cca 10 let vítáme.
Komunikativní znalost anglického jazyka pro příjem návštěv a komunikaci se zahraničním vedením. Pokud nemluvíte anglicky, může se hodit německý jazyk.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.