- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pozice: administrativní pracovníci, fakturanti, pomocní účetní
Pracovní náplň: práce v odbytovém oddělení – příjem a zpracování objednávek (telefon, e-mail), dispečerská činnost (rozdělení zakázek, plánování tras řidičům), fakturace, komunikace se zákazníky, prodej mouky drobným zákazníkům, další administrativní práce na PC. Požadujeme výborné komunikační schopnosti, znalost práce na PC, pečlivost, příjemné vystupování, pracovní doba střídavá po dnech 5:30–14:00 hod. a 7:00–15:30 hod.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na podnikové stravování, zaměstnanecké benefity
Nástup možný ihned, nebo od ledna 2019 (dle dohody). Mzda: 16 000,– až 18 000,– Kč
Kontakt: Makaloušová Eva, tel.: zobrazit tel. číslo (6:00 – 14:00 hod.), e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: Pejšův mlýn Sedlčany spol. s r.o., Potoční 911, 26401 Sedlčany

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.