- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost se zabývá skladováním, logistickými operacemi, poskytuje celní služby, mezinárodní a vnitrostátní přepravu, síť opraven nákladních vozidel
• Nákup nejen náhradních dílů, ale i dalších položek a objednávání zboží
• Vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání s dodavateli, uzavírání smluv i potvrzování termínů dodávek
• Řízení menšího týmu
• Orientace v aktuálních prodejních trendech a v nákupním chování na trhu
• Orientace ve stávajících skladových zásobách a jejich udržování na co nejnižší úrovni
• Řešení reklamací
• Kontrola faktur
• Vedení statistiky nákupů a administrativy
• Vyhledávání potencionálních zákazníků na odprodej staré dopravní techniky a nevyužitých skladových zásob
• Zkušenosti na obdobné pozici min. 2 - 3 roky
• Vzdělání není rozhodující. Důležitý je zdravý selský rozum a technické myšlení
• Práce s Excelem – kalkulace jsou denní chleba a administrace jednotlivých zakázek je v Navision
• Obchodního duch
• Přirozené organizační schopnosti – více projektů v jeden čas
• Komunikativnost a ovládání procesu vyjednávání s analytickým myšlením
• Angličtinu na komunikativní úrovni výhodou
• Práce v příjemném kolektivu a prostředí
• Zázemí stabilní společnosti působící na trhu více jak 30 let
• Flexibilní pracovní doba s možností homeoffice
• Samostatnou a různorodou práci s možností vlastní seberealizace
• MultiSport kartu
• Jazykové kurzy a odborná školení šitá na míru
• Příspěvek na penzijní pojištění, odměny za životní jubilea
• Slevové benefity třetích stran (divadelní představení, wellness pobyty, Datart)
• Výhodné mobilní tarify od společnosti T – Mobile
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?