- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost se zabývá skladováním, logistickými operacemi, poskytuje celní služby, mezinárodní a vnitrostátní přepravu, síť opraven nákladních vozidel
• Nákup nejen náhradních dílů, ale i dalších položek a objednávání zboží
• Vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání s dodavateli, uzavírání smluv i potvrzování termínů dodávek
• Řízení menšího týmu
• Orientace v aktuálních prodejních trendech a v nákupním chování na trhu
• Orientace ve stávajících skladových zásobách a jejich udržování na co nejnižší úrovni
• Řešení reklamací
• Kontrola faktur
• Vedení statistiky nákupů a administrativy
• Vyhledávání potencionálních zákazníků na odprodej staré dopravní techniky a nevyužitých skladových zásob
• Zkušenosti na obdobné pozici min. 2 - 3 roky
• Vzdělání není rozhodující. Důležitý je zdravý selský rozum a technické myšlení
• Práce s Excelem – kalkulace jsou denní chleba a administrace jednotlivých zakázek je v Navision
• Obchodního duch
• Přirozené organizační schopnosti – více projektů v jeden čas
• Komunikativnost a ovládání procesu vyjednávání s analytickým myšlením
• Angličtinu na komunikativní úrovni výhodou
• Práce v příjemném kolektivu a prostředí
• Zázemí stabilní společnosti působící na trhu více jak 30 let
• Flexibilní pracovní doba s možností homeoffice
• Samostatnou a různorodou práci s možností vlastní seberealizace
• MultiSport kartu
• Jazykové kurzy a odborná školení šitá na míru
• Příspěvek na penzijní pojištění, odměny za životní jubilea
• Slevové benefity třetích stran (divadelní představení, wellness pobyty, Datart)
• Výhodné mobilní tarify od společnosti T – Mobile

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.