O nás
Společnost se zabývá skladováním, logistickými operacemi, poskytuje celní služby, mezinárodní a vnitrostátní přepravu, síť opraven nákladních vozidel.
Náplň práce:
- Nákup nejen náhradních dílů, ale i dalších položek a objednávání zboží
- Řízení menšího týmu
- Vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání s dodavateli, uzavírání smluv i potvrzování termínů dodávek
- Orientace v aktuálních prodejních trendech a v nákupním chování na trhu
- Orientace ve stávajících skladových zásobách a jejich udržování na co nejnižší úrovni
- Řešení reklamací
- Kontrola faktur
- Vedení statistiky nákupů a administrativy
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti na obdobné pozici min. 2 - 3 roky
- Vzdělání není rozhodující. Důležitý je zdravý selský rozum a technické myšlení
- Práce s Excelem – kalkulace jsou denní chleba a administrace jednotlivých zakázek je v Navision
- Obchodního duch
- Přirozené organizační schopnosti – více projektů v jeden čas
- Komunikativnost a ovládání procesu vyjednávání s analytickým myšlením
- Angličtinu na komunikativní úrovni výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce v příjemném kolektivu a prostředí
- Zázemí stabilní společnosti působící na trhu více jak 30 let
- Flexibilní pracovní doba s možností homeoffice
- Samostatnou a různorodou práci s možností vlastní seberealizace
- MultiSport kartu
- Jazykové kurzy a odborná školení šitá na míru
- Příspěvek na penzijní pojištění, odměny za životní jubilea
- Slevové benefity třetích stran (divadelní představení, wellness pobyty, Datart)
- Výhodné mobilní tarify od společnosti T – Mobile