- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
PP na dobu určitou – zástup za MD/RD
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
spravovat registr platců pojistného a pracovat s daty klientů, provádět zákonnou kontrolu individuálních plátců pojistného – kontrolovat placení pojistného a dalších povinností plátců, vyhodnocovat platební morálku platců pojistného, komunikovat s plátci pojistného, zahajovat a vést správní řízení ve věcech dlužného pojistného, penále a pokut (zejména platební výměry a výkazy nedoplatků), administrovat činnosti správního řízení a vymáhání pohledávek
POŽADAVKY: vzdělání min. v rámci středoškolského studia v ekonomickém oboru (doloženo maturitním vysvědčením), výborná znalost administrativní práce na počítači v programech MS Office (Excel, Word), učenlivost se schopností praktického myšlení a vysokou mírou samostatnosti, příjemné vystupování a vynikající komunikační dovednosti (znalost pravidel telefonování a obchodní korespondence), aktivní řidič s ŘP"B" – výhodou
Nástup od 1.10.2018 nebo dohodou
NABÍZÍME:možnost pracovat pro stabilní společnost – lídra na trhu zdravotního pojištění, 5 týdnů dovolené a další volno (sick days), pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody z bohatého benefitního programu, finanční ohodnocení nastavené motivačně a v závislosti na podaném výkonu, zaučení, další vzdělávání, odborný rozvoj a možný karierní růstk dynamický a odborně zdatný kolektiv pracovníků, připravený předat své zkušenosti novému kolegovi/kolegyni
VZP nedělá rozdíly, a proto je místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám životopis a motivační dopis do 21.8.2018 na e-mail: e-mail přes , ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč máme vybrat právě Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?