- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nabídka práce je vhodná pro uchazeče na začátku profesní dráhy, příp. zájemce, kterému vyhovuje vcelku jednostraně zaměřená činnost u PC, podmínkou je však dobrá znalosí NJ. Pozice je zaměřena na administrativní podporu obchodních aktivit v nadnárodní engineeringové společnosti (mj. úprava šablon a dokumentů).
Náplní práce je zejména:
vytváření nabídek a zprostředkování cenových kalkulací pro náhradní díly a vybavení strojního zařízení
zpracování příslušných faktur a ostatní dokumentace
aktivní komunikace s kolegy v SRN a práce v IS SAP
administrativní podpora mateřské firmy
Vybraný zájemce využije jednak dobrou jazykovou vybavenost (každodenní kontakt s kolegy v SRN), technické povědomí a velmi dobré organizační schopnosti. Vybraný zájemce absolvuje cca tříměsíční zaškolení v centrále SRN.
Při výkonu práce využijete
aktivní znalost NJ
zájem o techniku
dobrou znalost práce s MS Office
ŘP sk. B – aktivní řidič
smysl pro týmovou práci
Zaměstnavatel nabízí
práci v mezinárodním inovativním prostředí
podílení se na projektech realizovaných celosvětově
možnost seberealizace a profesního karierního růstu
využívání moderních technologií a SW při výkonu práce
kreativní a podnětné pracovní prostředí
motivující odměnu, roční/čtvrtletní prémie
5 týdnů dovolené
placené firemní jazykové vzdělávání (NJ, AJ)
aktivní využití NJ nebo AJ při každodenní práci
zaškolení v SRN (u většiny pozic)
nadstandardně hrazené služební cesty do zahraničí
příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
2× ročně firemní akce
Info o zaměstnavateli
Velmi prestižní společnost sídlící v Plzni, jež realizuje projekty v oblasti strojírenské konstrukce, elektroprojektování, PLC programování a aplikačního engineeringu, mateřská centrála v SRN.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.