- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Nabídka práce je vhodná pro uchazeče na začátku profesní dráhy, příp. zájemce, kterému vyhovuje vcelku jednostraně zaměřená činnost u PC, podmínkou je však dobrá znalosí NJ. Pozice je zaměřena na administrativní podporu obchodních aktivit v nadnárodní engineeringové společnosti (mj. úprava šablon a dokumentů).
Náplní práce je zejména:
vytváření nabídek a zprostředkování cenových kalkulací pro náhradní díly a vybavení strojního zařízení
zpracování příslušných faktur a ostatní dokumentace
aktivní komunikace s kolegy v SRN a práce v IS SAP
administrativní podpora mateřské firmy
Vybraný zájemce využije jednak dobrou jazykovou vybavenost (každodenní kontakt s kolegy v SRN), technické povědomí a velmi dobré organizační schopnosti. Vybraný zájemce absolvuje cca tříměsíční zaškolení v centrále SRN.
Při výkonu práce využijete
aktivní znalost NJ
zájem o techniku
dobrou znalost práce s MS Office
ŘP sk. B – aktivní řidič
smysl pro týmovou práci
Zaměstnavatel nabízí
práci v mezinárodním inovativním prostředí
podílení se na projektech realizovaných celosvětově
možnost seberealizace a profesního karierního růstu
využívání moderních technologií a SW při výkonu práce
kreativní a podnětné pracovní prostředí
motivující odměnu, roční/čtvrtletní prémie
5 týdnů dovolené
placené firemní jazykové vzdělávání (NJ, AJ)
aktivní využití NJ nebo AJ při každodenní práci
zaškolení v SRN (u většiny pozic)
nadstandardně hrazené služební cesty do zahraničí
příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
2× ročně firemní akce
Info o zaměstnavateli
Velmi prestižní společnost sídlící v Plzni, jež realizuje projekty v oblasti strojírenské konstrukce, elektroprojektování, PLC programování a aplikačního engineeringu, mateřská centrála v SRN.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?