Referent Pojistných Událostí

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte praxi v administrativě a rádi by jste své zkušenosti rozšířili? Ano – tak čtěte dál. Máte znalosti z oblasti pojištění, pojistných smluv nebo BOZP? Ne – nevadí, rádi Vás vše naučíme.
Hledáme pečlivého člověka do teamu pro klienta působícího v oblasti autodopravy.

Co Vás v nové práci bude čekat:

  • správa pojistných smluv, pojištění majetku a vozového parku
  • evidence pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami
  • evidence a řízení reklamací
  • spolupráce s personálním úsekem – nástupy a zaškolení řidičů, školení BOZP, apod.
  • řízení interních auditů
  • aktualizace interních směrnic, dokumentace, apod.
  • administrativa

POŽADAVKY:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • zkušenost na administrativní pozici min. 2 roky
  • komunikativní znalost anglického jazyka (min. B1) – slovem i písmem
  • příjemné jednání a vystupování
  • komunikativní empatická osobnost
  • praxe v řešení pojistných událostí, jednání s pojišťovnami výhodou
  • znalost ISO 9001, ISO 14001 výhodou
  • pečlivost
  • analytické myšlení
  • flexibilita

BENEFITY:

  • pracovní poměr na plný úvazek
  • možnost profesního růstu
  • odborné vzdělávání

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace | Domov pro seniory Burešov,… | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • Plný úvazek
včerejší
Wicke CZ, s.r.o. | Wicke CZ, s.r.o. | Slušovice Slušovice
  • 37 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ARLES, s.r.o. | ARLES, s.r.o. | Fryšták Fryšták
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Šmídl s.r.o. | Šmídl s.r.o. | Stíčany, Hrochův Týnec Stíčany, Hrochův Týnec
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Autocentrum Telnice s.r.o. | Autocentrum Telnice s.r.o. | Telnice, Brno-venkov Telnice, Brno-venkov
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. prosince
MK správní společnost s.r.o. | MK správní společnost s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 35 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, kalkulator.cz, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., SMS finance, a.s., Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace, Wicke CZ, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ZLIN AERO a.s., ARLES, s.r.o., Comac jobs s.r.o., ZÁLESÍ a.s., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Mediální specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Krupiér / Krupiérka, Správce / správkyně objektu, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Vedoucí týmu / Team leader, Kontrolor / Kontrolorka, Plánovač / plánovačka výroby, Inženýr / inženýrka ve výrobě, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní, Procesní inženýr / inženýrka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Zlín, Otrokovice, Zlín, centrum, Slušovice, Fryšták

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit auto zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT