- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vedení účetní agendy společnosti a spolupracujících firem v systému JUMP, objemově cca 20 tis. dokladů/rok.
Budete vést pokladnu společnosti (CZK, cizí měny, inventarizace), zpracovávat veškeré bankovní operace, zpracovávat DPH. Součástí práce je zajišťování agendy pohledávek a závazků (úhrady splátek, vymáhání pohledávek aj.), majetku podniku (DHIM, HIM – administrativa, kontrola účtů, inventarizace, výkaznictví, odpisy).
Budete vytvářet potřebné ekonomické sestavy, rozbory, podávat veškerá daňová přiznání, zpracovávat potřebné statistiky.
Vítán je uchazeč z výrobního prostředí s praxí v oblasti účetnictví a ekonomiky, jež hledá stabilní pracovní uplatnění v širším centru Plzně.
Můj klient očekává:
praktickou zkušenost v oblasti vedení komplexního účetnictví (zpracování mezd není součástí náplně práce),
minimální fluktuaci s ohledem na pracovní profil uchazeče,
profesionalitu
loajalitu, pečlivost a důslednost
Vítán je zájemce hledající stabilní zaměstnání u české firmy, uchazeč, jež hledá pracovní prostor oproštěný od korporátních nařízení a procesů.
Vhodné zájemce budu kontaktovat v druhé polovině 7/2018. Děkuji.
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání ekonomického směru
dlouhodobou odbornou praxi v oblasti vedení účetnictví, ideálně pak na pozici hlavní účetní
aktivní práci s MS Office, účetními systémy (ideálně JUMP)
pečlivost, loajalitu, důslednost
zkušenost s vedením týmu
Zaměstnavatel nabízí
uplatnění ve stabilní společnosti
pestrou pracovní náplň
motivující finanční odměnu
inovativní pracovní prostředí
profesní vzdělávání aj.
Info o zaměstnavateli
společnost sídlící v Plzni, která podniká v oboru technologické výstavby v oblastech zabezpečovací techniky pro kolejové dráhy, telekomunikací a přenosu dat
Data poskytnutá v profesním životopisu budou dále zpracována po dobu trvání výběrového řízení za účelem dosazení vhodného uchazeče na uvedené pracovní místo u mého klienta.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.