Místo výkonu práce Hlinsko.
První kontakt osobně (Fans – Hlinsko – Ležáků 231 od 8 do 14 hodin), emailem nebo telefonicky v pracovní dny od 8 do 15 hodin.
Popis práce:
- Zajišťování nákupu materiálu, kooperací, služeb a subdodávek, vyhledávání nových dodavatelů formou výběrových řízení, Občasné pracovní cesty k dodavatelům, Řešení dodavatelských reklamací, Zajišťování součinnosti při přepravě materiálu a polotovarů , Zpracovávání a odsouhlasení celkových poptávkových specifikací pro interní i externí klienty, Spolupráce při vytváření technických specifikací, cen v závislosti na kvalitě výrobků, Úzká spolupráce s účetním oddělením při tvorbě objednávek a schvalování faktur v návaznosti
- na uzavřené kupní smlouvy, Zajišťování administrativy ve svém oddělení, evidence dodavatelů a reklamací.
- Kvalifikační a kompetenční požadavky, odborné dovednosti: Min. ÚSO vzdělání s maturitou – obor strojírenský výhodou, Praxe na obdobné pozici , Příprava podkladů pro uzavírání, obchodních smluv, popř. objednávek s obchodními partnery.
- Společenské vystupování a profesionální jednání ve styku se zákazníky i obchodními partnery, Středně pokročilá znalost anglického jazyka nutná, znalost ruského jazyka výhodou, Znalost MS Office , Řidičský průkaz – skupina B, Zodpovědnost, samostatnost, schopnost komunikace uvnitř/vně týmu, Ochota učit se, rozvíjet se, přijímat nové výzvy.
- Odpovídající mzdové ohodnocení + prémie a odměny na základě splnění dílčích a ročních cílů, Volitelný začátek a konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, Dotované stravování, Mobil + výhodný tarif pro soukromé volání, Otevřená komunikace, a přátelské pracovní prostředí, Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu