- Plný úvazek
/ zajišťování optimálního množství zásobování – termíny, množství, kvalita, využití skladu apod.
/ péče o udržování a další rozvoj efektivní dodavatelské struktury
/ vyřizování reklamací, fakturace, zaúčtování faktur
/ hlášení pro Celní správu ČR (Intrastat)
/ komunikace s nákupním oddělením v mateřské firmě
/ dodržování a prosazování strategie nákupu v rámci mezinárodní strategie společnosti
Požadujeme:
- / SŠ / VOŠ / VŠ vzdělání obchodního, ekonomického nebo technického směru
- / praxe na obdobné pozici výhodou
- / znalost ČJ (rodilý mluvčí) + komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou (B2)
- / velmi dobré uživatelské PC dovednosti (MS Office)
- / velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
- / týmové smýšlení, ochota se dále vzdělávat
- / řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- / perspektivní zaměstnání u prosperující zahraniční společnosti
- / mzdové ohodnocení odpovídající předchozím zkušenostem
- / proškolení v oblasti interních procesů
- / pružná pracovní doba, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, 13. mzda a další benefity
- / místo výkonu práce Český Krumlov, nástup možný ihned
- / V případě zájmu o tuto pozici se můžete přihlásit do výběrového řízení zasláním svého životopisu s fotografií v českém a anglickém nebo německém jazyce.



