- Plný úvazek
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování personální agendy v rámci činností spojených s uzavíráním a změnami pracovních smluv, DPČ a DPP, tvoření dodatků.
Vedení osobní evidence zaměstnanců, jejich osobních spisů a zabezpečování dalších činnosti s tím souvisejících.
Sledování pracovně právních předpisů a provádění poradenské činnosti v personální oblasti, práce s interními personálními databázemi (vkládání dat, provádění změn, zabezpečení agendy související s výkazy práce).
Příprava mzdových a personálních podkladů pro případné kontroly.
Komplexní koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování zaměstnanců v pracovním poměru a komplexní koordinace personální správy. Archivace dokladů.
Administrativní činnost
Požadujeme:
- Min. SŠ, praxe v oblasti personální agendy min. 5 roků
- Znalost legislativy z oblasti personální agendy
- Vynikající komunikační dovednosti a organizační schopnosti
- Schopnost samostatného řešení úkolů pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
- Strukturovaný životopis zašlete na e-mail e-mail přes