- 37 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, českou automotive společnost působící v Bakově nad Jizerou, hledáme posilu do personálního oddělení.
Co vás čeká?
Především nábor nových zaměstnanců na různé pozice napříč celým závodem.
Administrativa spojená s touto agendou (inzerce, databáze, reporting).
Zodpovědnost za dodržování pracovně-právní legislativy.
Komplexní péče o zaměstnance, včetně agendy související se vznikem, změnou a skončením pracovního poměru.
Tvorba nových procesů, analýza současného stavu a hledání příležitostí na zdokonalení stávajících procesů a systémů.
Spolupráce a komunikace s externími personálními agenturami, které přidělují pracovníky do závodu.
Jak si vás představujeme?
Máte min. SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru.
Nutná je praxe v personalistice (min. 2 roky) a zkušenost s náborem zaměstnanců.
Umíte samostatně řešit úkoly s přihlédnutím k týmovým potřebám, jste proaktivní a nebojíte se ptát.
Jste zodpovědný/á, samostatný/á, organizačně schopný/á a dotahujete věci do konce.
Nechybí vám velmi dobrá orientace v MS Office (především MS Excel).
Máte řidičský průkaz skupiny B a jste aktivním řidičem.
A co vám můžeme nabídnout?
Dlouhodobou perspektivu v prosperující české společnosti a přátelský kolektiv.
Odpovídající mzdové ohodnocení dle vašich zkušeností a praxe.
Plně hrazené stravenky v hodnotě 100,–Kč po zkušební době.
Po roce spolupráce smlouvu na dobu neurčitou a týden dovolené navíc.
Odměny za životní nebo pracovní výročí, za darování krve.
Zvýhodněné mobilní tarify, slevy na dovolenou a pořízení nového vozu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.