- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: vedení personální agendy spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců (nástupní dokumentace, lék. prohlídky, zaškolení…), operativní řešení personálních záležitostí, správa osobních složek a databáze zaměstnanců, spolupráce s ÚP, nábor nových zaměstnanců – vystavení inzerce, organizace pohovorů ve spolupráci s vedoucími jednotlivých úseků, případná spolupráce s učilišti, správa lékařských prohlídek, průzkum spokojenosti zaměstnanců, sestavení plánu školení a organizace jednotlivých školení, měsíční report o aktuálním stavu zaměstnanců …
správa firemní spisovny, řízení firemní recepce, vyřizování pojistných událostí zaměstnanců
účast na poradách vedení společnosti, vedení zápisů z porad, úzká spolupráce s vedoucími jednotlivých úseků a managementem společnosti
DALŠÍ POŽADAVKY: Jaké znalosti, zkušenosti byste měla mít? min. SŠ vzdělání, pečlivost, loajalita, zodpovědnost, samostatnost, praxe na pozici personalisty ve výrobní firmě vítána,
znalost pracovněprávní legislativy, dobré komunikační a organizační schopnosti, výpis z rejstříku trestů
NABÍZÍME: PP na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou, moderní pracovní prostředí, 5 týdnů dovolené, osobní přístup, příjemný kolektiv, odpovídající fin. ohodnocení, příspěvek na závodní stravování, penzijní připojištění, odměny za životní a pracovní jubilea, sl. telefon
KONTAKT: e-mailem, telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.