- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: vedení personální agendy spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců (nástupní dokumentace, lék. prohlídky, zaškolení…), operativní řešení personálních záležitostí, správa osobních složek a databáze zaměstnanců, spolupráce s ÚP, nábor nových zaměstnanců – vystavení inzerce, organizace pohovorů ve spolupráci s vedoucími jednotlivých úseků, případná spolupráce s učilišti, správa lékařských prohlídek, průzkum spokojenosti zaměstnanců, sestavení plánu školení a organizace jednotlivých školení, měsíční report o aktuálním stavu zaměstnanců …
správa firemní spisovny, řízení firemní recepce, vyřizování pojistných událostí zaměstnanců
účast na poradách vedení společnosti, vedení zápisů z porad, úzká spolupráce s vedoucími jednotlivých úseků a managementem společnosti
DALŠÍ POŽADAVKY: Jaké znalosti, zkušenosti byste měla mít? min. SŠ vzdělání, pečlivost, loajalita, zodpovědnost, samostatnost, praxe na pozici personalisty ve výrobní firmě vítána,
znalost pracovněprávní legislativy, dobré komunikační a organizační schopnosti, výpis z rejstříku trestů
NABÍZÍME: PP na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou, moderní pracovní prostředí, 5 týdnů dovolené, osobní přístup, příjemný kolektiv, odpovídající fin. ohodnocení, příspěvek na závodní stravování, penzijní připojištění, odměny za životní a pracovní jubilea, sl. telefon
KONTAKT: e-mailem, telefonicky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?