- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Chcete dostat příležitost prosadit se v personalistice?
Společnost KIMM Invest se zabývá nejen správou majetku a zabezpečováním prostor pro jiné výrobní společnosti, ale také zastřešujeme komplet personální agendu – pro 3 společnosti. Protože víme, že vše stojí a padá na lidech, hledáme výkonného a ochotného člověka na pozici:
PERSONALISTA/KA
Chcete dostat příležitost se realizovat v oblasti personalistiky?
Rádi tvoříte a jste ochotni hledat nové cesty?
Těší Vás, když můžete podpořit jiné v jejich rozvoji?
Máte za sebou prokazatelnou praxi?
Pokud ano, pak možná hledáme právě Vás!
Hledáme člověka, který nám pomůže najít a přijmout do firmy výkonné, šikovné zaměstnance, uchopí oblast lidských zdrojů a spolu s výkonnými řediteli daných společností se bude podílet na firemní expanzi! Pokud máte již výsledky na obdobné pozici, rozhodně je oceníme.
Výsledkem Vaší práce bude následující:
Produktivní, aktivní a loajální lidé na palubě naší společnosti (Kimm Invest, Biomedica, Centec)
Zadávání a aktualizace dat personálního programu
Personální agenda v souladu s platnými zákony
Evidence lékařských prohlídek
Co Vám určitě nesmí chybět:
Výborné výsledky na pozici personalista
Uživatelská znalost práce s PC
Znalost personálního SW PERM3 výhodou
Ochota využívat moderní personální metody (vč. práce se sociálními sítěmi)
Odvaha a chuť naučit se něco nového a být v tom opravdu dobrý!
Chcete-li neustále posouvat oblast personalistiky dopředu, pak je tato pozice přímo pro Vás. Staňte se naší součástí a aktivně se podílejte na interním PR a firemní kultuře.
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte se ozvat a pošlete Vaše CV na: e-mail přes nebo volejte na zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?