- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Co u nás budete dělat:
• Koordinovat zahraniční pracovníky ve výrobě a zodpovídat za jejich bezproblémové fungování v rámci společnosti. Pomáhat při jejich integraci v rámci společnosti.
• Koordinovat a spolupodílet se na procesu náborových pohovorů, lékařských prohlídkách, nástupu a vstupním školení zahraničních zaměstnanců.
• Zajišťovat asistenci při jejich ubytování, řešit případné problémy a připomínky.
• Pomáhat při komunikaci v období procesu zaškolení na pracovní pozice ve výrobě, řešit případné problémy a nenadálé situace, pomáhat s překladem a komunikací ve výrobě.
• Pravidelně komunikovat s vedoucími pracovníky (HR, výroba) a postupovat dle jejich pokynů.
• Administrativa a pravidelný reporting dle pokynů HR Managera
• Další ad hoc úkoly
Co od vás očekáváme:
• SŠ vzdělání (ideálně technického zaměření)
• Aktivní znalost českého, ukrajinského a anglického jazyka slovem i písmem (denní komunikace)
• PC na uživatelské úrovni
• Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, odpovědnost
• Předchozí zkušenosti z obdobné pozice výhodou
Co vám za to nabídneme:
• Flexibilní pracovní dobu
• 25 dní dovolené
• Stravenkový paušál 82 Kč za odpracovanou směnu
• Příspěvek na volnočasové aktivity 2 000 Kč za rok
• Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění 800 Kč za měsíc
• Zvýhodněné mobilní tarify pro vás i vaše blízké
• Možnost nákupu firemních akcií za velmi výhodných podmínek
• Odměny za pracovní výročí
• Zázemí stabilní společnosti s mezinárodní působností
První kontakt emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?