Do našeho týmu pro pobočku na Kladně hledáme spolehlivého a všestranného člověka, který se rychle zorientuje v HR problematice, nezalekne se pestré práce v administrativě, bude se podílet na chodu výroby (střídáme se i o víkendu) a dokáže si poradit i s nečekanými situacemi.
Co od nás můžeš čekat?
- Zajímavé mzdové ohodnocení
- Roční bonus
- Příspěvek na dovolenou – po odpracování 1 roku
- Stravenkový paušál
- Obědy již od 20 Kč! V naší jídelně máme na výběr z 5 skvělých jídel
- Sleva 30% na stavebnice v obchůdku našeho klienta, po odpracování 3 měsíců
- 25 dnů dovolené
- Budeš mít prostor zlepšovat se – k dispozici akreditované online kurzy a školení
Jaká bude tvoje práce?
- Příprava a podpis smluv, jejich změny a ukončování
- Příprava podkladů pro mzdy
- Plánování zaměstnanců podle výrobních kapacit klienta - 1x za tři týdny i o víkendu
- Nábor nových zaměstnanců a komunikace se stávajícími
- Zodpovědnost za svěřený úsek
- Pravidelná komunikace s klientem
A co čekáme my od Tebe?
- Alespoň základní znalosti z personalistiky
- Uživatelská znalost PC
- Schopnost přizpůsobit se pracovnímu rozvrhu
- Znalost ruského / ukrajinského jazyka
- Pošleš nám životopis
Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Neváhejte a odpovězte skrze formulář nebo nám pošlete svůj životopis na email Odpovědět na inzerát.V případě dotazů nás kontaktujte na telefonním čísle zobrazit tel. číslo .



