- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: V parku č.p. 2325/16, Chodov, 148 00 Praha 414
kontakt: Hanušová Martina, e-mail: e-mail přes
Popis:
Jako ERP IT Project Leader se zapojíte do progresivního prostředí globálního IT HUBu v České republice a budete pracovat na projektech souvisejících s ERP v EMEA, APAC a Severní i Jižní Americe.
Honeywell mění svou digitální strategii a plánuje přejít ze 148 ERP systémů v 35 firmách na 10 základních systémů. Práce vyžaduje integraci napříč několika funkcemi a / nebo organizacemi.
Budete jednat jako vedoucí projektu a vést tým pracovníků třetích stran, dodavatelů a zaměstnanců společnosti Honeywell. Tato pozice bude zahrnovat projekty širšího programu i portfolio malých až středně velkých projektů (Enablement).
Vaším hlavním cílem bude vedení každodenního naplňování cílů projektu a výstupů podle rozsahu projektu, včetně plánování / harmonogramů projektů, integrace projektových plánů, nákladů a reportování širokých metrik projektu z různých pracovních toků.
Následující zkušenosti a praxe jsou u uchazečů vítány:
o Bakalářský titul v příslušném oboru
o 3+ let zkušeností v řízení projektů
o Zkušenosti z oblasti implementace a optimalizace SAP nebo Oracle
o Vůdčí schopnosti, kulturní povědomí, schopnost vést a efektivně spolupracovat s lidmi různých kultur a funkcí
o Vynikající komunikační a prezentační dovednosti, schopnost komunikovat rizika a problémy a budovat vztahy s partnery (vedoucími, řediteli, VP GM).
o Znalost obchodních procesů
o Pokročilá úroveň anglického jazyka
Pokud jste odpověděli na většinu z výše uvedených otázek ano, pak hledáme právě vás!
Využijte svůj talent, připojte se k našemu týmu a společně změňme svět.
Honeywell je zaměstnavatel podporující rovné příležitosti. Vaši žádost budeme hodnotit bez ohledu na věk, rasu, víru, barvu pleti, národnost, rodinný stav, sexuální orientaci, genderovou identitu, postižení, pohlaví nebo status veterána.
Stravenky, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.